Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@07:12:15 GMT

گاف بزرگ بچه محل دزد در سایت دیوار

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۰۸۸۵

گاف بزرگ بچه محل دزد در سایت دیوار

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری" رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی گفت: 5 مهر ماه پرونده ای با موضوع سرقت خانه از کلانتری 138 جنت آباد برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان داشت: محتویات پرونده نشان از آن داشت، سارق از روی دیوار حیاط وارد ساختمان محل سکونت مال باخته شده و با شکستن شیشه پنجره به علت عدم حضور ساکنین در چند مرحله اموالی از قبیل یک دستگاه لپ تاپ DELL، یک دستگاه گوشی تلفن همراه سونی، جارو برقی، کارواش خانگی، پول نقد و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به ارزش حدود 2 میلیارد و 200 میلیون ریال سرقت کرده است.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بیان داشت: کارآگاهان در تحقیقات میدانی موفق شدند، مشخصات ظاهری سارق را بدست بیاورند.

آگهی لب تاپ سرقتی

وی با اشاره به اینکه مشخصات لب تاپ آگهی شده در سایت دیوار با لب تاپ شاکی مطابقت داشت، تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی، کارآگاهان موفق شدند فروشنده لب تاپ به نام کامران را در مخفیگاهش در حوالی جنت آباد جنوبی دستگیر و در بازرسی از آن مکان سایر اموال مسروقه نیز کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی پس از انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی اظهار داشت، منزل شاکی در حوالی محل سکونتش بوده و با اطلاع از وضعیت مالی و اینکه شاکی مدتی است که در منزل سکونت ندارد برای تامین هزینه مصرف موادمخدر دست به سرقت زده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: با اعتراف صریح کامران به بزه انتسابی با قرار صادره از سوی مرجع قضائی متهم برای تحمل کیفر روانه زندان شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا حوادث پلیس سرقت سارق منزل زندان اخبار حوادث سرقت بچه دزد سرقتی سایت دیوار سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس فیلم ایران زن قتل مرگ دختر انتشار تصادف کرونا پایگاه دوم پلیس آگاهی لب تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه (یگان ویژه) و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظ نامناسب در حین اجرای ماموریت تامین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ 24 فروردین 1403 است.

در این اطلاعیه آمده است: تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفا تامین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورین پلیس در حین انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

کد خبر 846805 برچسب‌ها ویژه ورزشی فراجا باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران/ قتل در تهران دستگیری در قشم
  • قتل در تهران، دستگیری در قشم