Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، خدیجه صبوحی متولد تیرماه ۱۳۴۸، در روزهای پایانی خدمت ۳۰ ساله‌اش بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در حین خدمت به شهادت رسید. این بهورز در روستای جوزدان از توابع مرکز خدمات جامع سلامت منشیان مرکز بهداشت شماره یک اصفهان خدمت می‌کرد.

صبوحی دهمین شهید مدافع سلامت اصفهان و اولین بهورز مدافع سلامت استان است که پس از حدود ۲۰ روز جدال با بیماری کووید-۱۹ در بیمارستان الزهرا(س)، سرانجام ۱۹ آبان فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تشییع پیکر شهید صبوحی صبح امروز (پنجشنبه ۲۲ آبان) با رعایت موارد بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در مرکز بهداشت شماره یک اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 564554 برچسب‌ها كرونا در ايران استان اصفهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان

مسلم مخفی با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، گفت: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او گفت: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان گفت: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

مخفی گفت: اطلاع رسانی در حوزه سلامت، یک امر مستمر است و صرفاً مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

او با قدردانی از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی بسیار خوب در موضوع سلامت آب شرب همدان، گفت: اداره آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به ممانعت از استفاده فاضلاب برای کشاورزی اقدام جدی و فوری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان