Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@12:57:49 GMT

مساجد حلقه پیوند خانه و مدرسه هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۱۲۷۷

مساجد حلقه پیوند خانه و مدرسه هستند

حجت‌الاسلام حجازی مساجد را حلقه واسط زنجیر خانه، مدرسه و مسجد دانست و گفت: اگر مساجد را رونق دهیم و به بچه‌ها رفتن به مسجد را بیاموزیم، فرزندان ما با مساجد ارتباط بیشتری برقرار و می‌‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام«سیدابوطالب حجازی» صبح امروز(پنج‌شنبه، 21 آبان) در پیش اجلاسیه نماز شهرستان که در سالن فارابی برگزار شد اظهار کرد: هدف از برگزاری این پیش اجلاس ترویج نماز و تبیین مبانی فرهنگی آن در بین دانش‌آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس ستاد اقامه نماز گیلان با بیان اینکه اجلاس نماز امسال با شعار پیوند «نماز، خانه، مدرسه و مسجد» برگزار می‌شود افزود: در خانه اگر والدین نمازخوان باشند فرزندان نیز نماز خواندن را می‌آموزند.

 

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد تربیتی و پرورشی نقش مهمی در اقامه نماز به ویژه در سطح مدارس دارد گفت: محیط مدرسه در شکل‌‌گیری شخصیت دانش‌‌آموزان نقش بسیار مهمی دارد و معلم الگوی دانش‌آموزان در مدرسه است.

 

حجت‌الاسلام حجازی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم مفاهیم دینی را به دانش‌آموزان و نوجوانان بیاموزیم باید همزمان در خانه و مدرسه تمرین و تکرار شود.

 

رییس ستاد اقامه نماز گیلان مساجد را حلقه واسط زنجیر خانه، مدرسه و مسجد دانست و خاطرنشان کرد: هرگاه صحبت از دین، مذهب و قرآن باشد پای مساجد به میان می‌آید بنابراین اگر مساجد را رونق دهیم و به بچه‌ها رفتن به مسجد را بیاموزیم، فرزندان ما با مساجد ارتباط بیشتری برقرار و با آن مانوس می‌شوند.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیش اجلاسیه نماز اجلاسیه نماز نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد

مسابقات والیبال دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه استان کرمان از ۲۶ تا ۲۹ فروردین ماه به مدت چهار روز در کرمان برگزار شد و تیم دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های رفسنجان و بم به ترتیب دوم و سوم شدند.

 محسن منوچهری نژاد معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات با اشاره به شرکت بیش از ۴۵۰ هزار دانش آموز کرمانی در مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای استان گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزی زیرساخت اصلی ورزش قهرمانی و شناخت استعداد‌های بالقوه ورزشی است.

وی با اشاره به کسب بیش از ۱۲۰ مقام قهرمانی از سوی دانش آموزان استان در مسابقات کشوری افزود: ۷ دانش آموز کرمانی نیز به تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران دعوت شده اند.

منوچهری نژاد با اشاره به ساخت و تجهیز فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای استان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در استان از تکمیل روند ساخت ۷ استخر شنای دانش آموزی در شهرستان‌های قلعه گنج، عنبر آباد، زرند، ریگان، نرماشیر، انار و کوهبنان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور