Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با تأکیدات مقام معظم رهبری و الزاماتی که بوده راه‌آهن توسعه قدرتمندی پیدا کرده و حدود 50 در صد طول ریلی در دولت یازدهم و دوازدهم افزایش پیداکرده است.،عنوان کرد: قطعه بسیار مهم و استراتژیک کریدور شمال جنوب آزادراه‌های کشور کنارگذر شرق اصفهان است که هفته آینده با حضور رئیس‌جمهور به‌صورت ویدیو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ محمد اسلامی در حاشیه آیین بهره‌برداری از جاده بادرود کاشان اظهار کرد: بعد از سال‌ها انتظار یکی از جاده‌هایی که مطالبه سنگین مردمی بود به بهره‌برداری رسید، ۱۲ کیلومتر این مسیر را افتتاح و ۸ کیلومتر باقی‌مانده تا پایان دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تا پایان دولت حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر به بزرگراه‌های کشور اضافه می‌شود، تصریح کرد: در وزارت‌خانه با اراده‌ای که در دولت وجود دارد و تأکیداتی موجود در جهت رفع نقاط حادثه‌خیز و افزایش ظرفیت جاده‌ها برنامه خوبی اجرا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تا پایان دولت دوازدهم بزرگراه‌های کشور را ۵۰ درصد افزایش می‌دهیم، افزود: بزرگراه ها   از ۱۶ هزار کیلومتر به بالای ۲۳ هزار کیلومتر خواهیم رساند؛ آزادراه‌های کشور در اول دولت یازدهم ۲۱۰۰ کیلومتر بود که تا پایان دولت به ۳۱۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

در ادامه محمد اسلامی با بیان اینکه با تأکیدات مقام معظم رهبری و الزاماتی که بوده راه‌آهن توسعه قدرتمندی پیدا کرده و حدود 50 در صد طول ریلی در دولت یازدهم و دوازدهم افزایش پیداکرده است.،عنوان کرد: قطعه بسیار مهم و استراتژیک کریدور شمال جنوب آزادراه‌های کشور کنارگذر شرق اصفهان است که هفته آینده با حضور رئیس‌جمهور به‌صورت ویدیو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

اسلامی ادامه داد: آین آزادراه گشایش بزرگی خواهد بود که کمک می‌کند حداقل یک و نیم ساعت مسیر اصفهان به شیراز را برای ترافیک عبوری کاهش دهد و از این طریق صرفه‌جویی فراوانی در سوخت و زمان به وجود خواهد آورد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه  با توجه به تحریمی که در کشور بوده و شرایط بودجه‌ای این عظمت کار که در توسعه راه‌ها و جاده‌ها صورت گرفته با دوره‌های قبل قابل‌مقایسه نیست، خاطرنشان کرد:  4 استان چهارمحال بختیاری، اردبیل، خراسان شمالی و کردستان در سال جاری و سال آینده به خطوط ریلی کشور متصل خواهند شد.

وی با بیان اینکه کریدور مهم ریلی استراتژیک چابهار به زاهدان از پروژه‌های بزرگ و با کیفت کشور است که آن را در دست اجرا داریم، ادامه داد: در  طرح اقدام ملی مسکن ۴۳۶ هزار نفر واجد شرایط بوده که تماماً تعیین تکلیف شدند؛ حدود ۱۳۵ هزار نفر مردم زمین‌هایشان را تحویل و یا در حال تحویل گرفتن هستند.

اسلامی گفت: حدود ۲۶۵ هزار نفر از طریق مجتمع‌سازی به پروژه‌ها متصل می‌شود که تا به امروز ۱۰۰ هزار نفر پول به حسابی که از قبل افتتاح‌شده واریز کرده‌اند و بیش از ۴ هزار میلیارد تومان مردم واریز وجه اولیه داشته‌اند تا بتوانند به پروژه اولیه معرفی و عقد قرارداد کنند که از مردم تقاضا دارم سریع‌تر حساب خودشان را در بانک‌ها افتتاح کنند و واریز وجه داشته باشند تا پروژه‌ها طبق زمان‌بندی پیش برود.

وزیر راه و شهرسازی گفت:  ثبت‌نام مجدد طرح ملی مسکن برای شهرهایی که تاکنون زمین آماده نشده بود را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی تا پایان دولت هزار نفر راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده وزیر راه: هر ماه افتتاح مسکن داریم

مهرداد بذرپاش؛ وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با زمان تحویل واحد‌های طرح "نهضت ملی مسکن" در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: بنا داریم در امسال، هر ماه یک رویدادی برای تحویل مسکن‌ها در سراسر کشور داشته باشیم.

وی افزود: البته سرعت تحویل مسکن‌ها در هر استان و شهر متفاوت است، اما در مجموع سرعت خوبی را در ساخت و تحویل مسکن‌ها در امسال داریم.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تا به امروز عدد شروع به ساخت مسکن‌ها در طرح "نهضت ملی مسکن" از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد مسکن عبور کرده است.

بذرپاش ادامه داد: البته نهضت ملی مسکن قالب‌های مختلف شهری، روستایی، بافت فرسوده، خودمالکی، حمایتی و انبوه ساز را شامل می‌شود.

وی در پایان به ساخت مسکن برای اقشار گفت: امسال ساخت مسکن برای اقشار (مانند ساخت مسکن برای هیئت‌های علمی) را در دستور کار داریم.

منبع: تسنیم

tags # مسکن سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • بذرپاش : امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • وعده وزیر راه: هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • آزادراه شیراز - اصفهان؛ حلقه ای از زنجیره کریدور شمال - جنوب
  • ◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
  • بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان
  • آسمان ایران یک هفته کمی استراحت می کند!
  • جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی و نقشه آب و هوا
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد