Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: با ورود دستجات جدید ملخ صحرایی به استان هرمزگان، اکیپ‌های ردیابی در شهرستان های جنوبی استان فعال شده تا به محض مشاهده این آفت جهانی خطرناک، کار مبارزه را در اسرع وقت به انجام رسانند و تاکنون رد یابی ملخ صحرایی در سطح ۵٠٠ هزار هکتار از اراضی جنوب استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیموری افزود: در یک برنامه دو هفته ای کلیه امکانات وتجهیزات مبارزه شیمیایی با ملخ صحرایی را که در دوره قبل نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود سرویس و آماده بکار شده است.

وی افزود در دوره قبل هجوم ملخ صحرایی به سیستان و بلوچستان در سطح ۴میلیون و پانصد هزار هکتار دیده بانی و بیش از ١٨١ هزار هکتار از اراضی سطح استان علیه این آفت خطرناک سمپاشی شده است.

وی از همه بهره برداران شوراهای اسلامی، دهیاران و دست اندرکاران بخش کشاورزی خواست در صورت مشاهده دستجات ملخ صحرایی در اسرع وقت به نزدیکترین مرکز جهاد کشاورزی یا مدیریت های جهاد کشاورزی گزارش نمایند تا عملیات سرکوب و دفع آفت در کوتاهترین زمان انجام گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان هجوم ملخ های صحرایی جهاد كشاورزي هزار هکتار ملخ صحرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، در پی اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و نفوذ سامانه شدید بارشی در استان مدارس شیفت صبح در تمامی مقاطع در شهرستان‌های زاهدان، نصرت آباد و سرباز و مدارس شهرستان‌های کنارک، دلگان، مهرستان، تفتان و خاش در دو نوبت صبح و عصر در همه مقاطع تعطیل اعلام شد.

فعالیت مدارس در این شهرستان‌ها روز چهارشنبه ۲۹ فروردین به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل زده در جنوب سیستان وبلوچستان
  • خودکفایی در تولید بذر گندم در اولویت کاری سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • فیلم/ استاندار سیستان‌وبلوچستان: برق اکثر روستاهای سیل‌زده وصل شده
  • (ویدیو) وضعیت مناطق سیل‌زده جنوب سیستان‌وبلوچستان
  • مبادلات مرزی بیش ازیک میلیون تن محصولات کشاورزی ازسیستان وبلوچستان
  • حضور وزیرکشور درمناطق سیل زده جنوب،سیستان وبلوچستان
  • سرریز شدن سد‌های جنوب سیستان وبلوچستان
  • ازمشکل آب تاهشدارها ودغدغه های مردمی درتلنگر سیستان وبلوچستان
  • تمهیدات فرودگاه‌های سیستان‌وبلوچستان در مقابله با بحران سیل
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان