Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدصادق بصیری اظهار داشت: کلیه دستگاه‌های اجرایی، ادارات و شرکت‌های دولتی، نهادها و موسسات عمومی و شرکت‌های غیردولتی به استثنای مراکز بهداشتی، درمانی نسبت به ادامه اعمال محدودیت در زمینه کاهش کارکنان تا ۵۰ درصد به مدت یک هفته از ۲۴ آبان ۱۳۹۹ اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تصریح کرد: مدیران برنامه حضور کارکنان را طوری تنظیم کنند تا خللی به ارائه خدمات مراجعان ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بصیری تاکید کرد: ادارات و مراکز مشمول دورکاری موظفند از طریق میز خدمت به مراجعه‌کننده به نحوی روز و ساعت مراجعه را اعلام کنند که فاصله‌گذاری نیز در زمان مراجعه آنها به‌طور کامل رعایت شود.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از بازگشایی فعالیت بانک‌های استان کرمان از روز شنبه 24 آبان خبر داد. 

وی خاطرنشان کرد: براساس ارزیابی‌های به عمل آمده بانک‌های استان کرمان از صبح شنبه 24 آبان ماه جاری با رعایت کامل شیوه‌‌نامه‌های بهداشتی باز هستند و به مراجعان خدمات ارائه می‌کنند.

بصیری به شهروندان توصیه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا تا جای ممکن از خدمات الکترونیکی و غیرحضوری بانک‌ها استفاده کنند و کمترین مراجعه را به بانک‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/3388/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون استاندار کرمان تمدید بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق پلیس من فراهم شد

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا با بیان اینکه در دفاتر پلیس+۱۰ تعداد ۲۷ خدمت ارائه می‌شود اما در اپلیکیشن "پلیس من" ۳۵ خدمت در خدمت مردم است، از اضافه شدن امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق اپلیکیشن "پلیس من" خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اپلیکیشن "پلیس من" برای راحتی شهروندان طراحی و به مخاطبان  عرضه شد و بنا شد تا اکثر خدماتی که در دفاتر پلیس +10 انجام می‌شود، در این اپلیکیشن هم به مخاطبان ارائه شود.

اما در این اپلیکیشن در بخش خدمات مربوط به خدمات پرداخت قبض‌های جریمه فقط امکان مشاهده جرائم بود و لینکی برای پرداخت وجود نداشت! همین موضوع باعث می‌شد تا شهروندان برای پرداخت جرائم رانندگی خود به سایت‌های متفرقه مراجعه کنند و حتی در برخی مواقع هم به سایت‌های فیشینگ وصل شوند و نه تنها جرائم را پرداخت نکنند بلکه مالباخته هم شوند.

پیشنهاد گنجاندن لینک مستقیم پرداخت قبض جریمه در اپلیکیشن "پلیس من" ابتدا توسط خبرگزاری تسنیم به پلیس پیشنهاد شد و حالا این پیشنهاد توسط فراجا اجرایی شده است.

اپلیکیشن "پلیس من" در واقع یک دفتر پلیس+10 مجازی است

در همین رابطه، مهدی سیدهاشمی؛ مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: اپلیکیشن "پلیس من" در واقع یک دفتر پلیس+10 مجازی است؛ همانطور که مردم برای انجام برخی خدمات مربوط به پلیس به دفاتر پلیس+10 در سراسر کشور مراجعه می‌کنند، می‌توانند به این اپلیکیشن هم مراجعه و با پرداخت هزینه‌ای مانند هزینه مراجعه حضوری این خدمات را به صورت آنلاین دریافت کنند.

وی افزود: البته در دفاتر پلیس+10 تعداد 27 خدمت به مردم ارائه داده می‌شود و در اپلیکیشن "پلیس من" 35 خدمت به مردم ارائه داده می‌شود! همچنین برخی از خدمات در اپلیکیشن "پلیس من" قرار است به زودی افتتاح شود.

درخواست "صدور کارت سوخت" تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا با بیان اینکه اپلیکیشن "پلیس من" نسبت به نمونه اولیه ارائه شده آن سرعت بیشتری پیدا کرده است، گفت: در دستور کار داریم تا خدمات جدیدتری را بر روی این اپلیکیشن اجرا کنیم تا هر پلیسی بخشی از خدمات خود را در این اپلیکیشن به مردم ارائه دهد تا دیگر مردم برای دریافت این خدمات نیاز به مراجعه به مراکز انتظامی نداشته باشند.

سیدهاشمی ادامه داد: به عنوان مثال اکنون در اپلیکیشن "پلیس من" در بخش "پلیس پیشگیری" خدماتی مانند استعلام پرونده و اضافه کردن مستندات، ثبت سرقت خودرو، ثبت سرقت موتورسیکلت و ... انجام می‌شود.

اضافه شدن لینک پرداخت در راستای سهولت کار شهروندان

وی با اشاره به اینکه قرار است اپلیکیشن "پلیس من" اکثر نیازهای پلیسی مردم را برطرف کند، گفت: امکان پرداخت جرائم راهنمایی و رانندگی به اپلیکیشن "پلیس من" اضافه شده است؛ در گذشته فقط امکان مشاهده جرائم وجود داشت اما با پیگیری فراجا و برگزاری جلسات با بانک مرکزی، امکان پرداخت جرائم با لینک مستقیم پرداخت نیز اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا با بیان اینکه این اقدام در راستای سهولت پرداخت جرائم برای شهروندان ایجاد شده است؛  تاکید کرد: جرائم راهنمایی و رانندگی تماما به وسیله شناسه "بهداد" اخذ و به حساب خزانه ملی واریز می‌شود و هیچ مبلغی نزد پلیس نمی‌ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • قضات و کارکنان عدلیه کرمان حامی ۱۳۵ کودک یتیم شدند
  • شرایط پرداخت مالیات بر ارث و قوانین جدید
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان
  • عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌های دولتی
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق «پلیس من» فراهم شد
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق پلیس من فراهم شد