Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و دوم  آبان ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

۱۰۷۷....۹۱۵: سلام وخسته نباشید از شما خواهش می‌کنم آزمون را به تعویق بندازید، چون واقعا خطرناک شده در این اوضاع کرونا خیلی از داوطلبان مریض شدند و واقعا برای بقیه داوطلبان خطرناکه خواهش می‌کنم امتحان را به اسفند ماه موکول کنید خیلی تشکر از شما

۷۴۳۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...۹۹۱: سلام من خودم چند روزی است مشکوک به کرونا هستم با این اوضاع نمی‌توانم در استخدامی شرکت کنم خواهش می‌کنم آزمون استخدامی را عقب بیندازید تا وضعیت بهتر شود.

۴۷۱۳....۹۱۳: سلام لطفاً پیگیر لغو آزمون استخدامی با توجه به شرایط کرونا و آمار مرگ و میر بر اثر کرونا باشید. با تشکر

۳۰۱۳....۹۱۹:سلام باتوجه به گسترش ویروس کرونا، خیلی از ناقلین علایم ندارند با این شرایط چگونه در روز برگزاری آزمون بدون استرس سرجلسه حاضر شیم! خیلی از ما در خونه افراد سن بالا داریم وناراحتی تنفسی... دارند با این وجود استرس این رو داریم که مبادا ماهم مبتلا بشیم وبه اطرافیانمان منتقل کنیم به هر حال سلامتی ارجحیت دارد. لطفا" صدای ما روبه مسیولین برسونید، آزمون استخدامی فراگیر هشتم رو به تعویق بیندازند تشکر

۳۴۱۹....۹۳۷: سلام لطفا در خصوص تبلیغات کذب همرا اول پیگیری کنید جوایز ۵۰ میلیونی که از برج ۵ شروع و تا آخر مهر فرصت داشت ((البته الان تا دی تمدید شده))قرعه کشی مهر ماه انجام شده یا نه کسی خبر ندارهنه ۹۹۹۰ نه سایت نه آپ لطفا بررسی و پیگیری کنید.

۱۰۸۲....۹۱۰:سلام. یه تعداد زیادی از داوطلبان درگیر کرونا هستند و این آزمون استخدامی سالی یک بار برگزار می‌شود و ظلمه در حقشون. خواهش می‌کنم آزمون رو به تعویق بندازید. یا واقعا کسانی که کرونا دارند در محل جداگانه واسشون تعیین شود.

۶۰۳۳....۹۳۷: خواهش می‌کنم با این اوضاع بد شرایط را بدتر نکنیم و آزمون رو برای وقت مناسب تری برگزار کنید. تشکر

۶۳۰۸....۹۹۲: سلام خسته نباشیدازتون خواهش می‌کنم درخواست بدید که برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش به تعویق بیفتد بعضی‌ها دچارکرونا شدند اگر آزمون برگزار شود حتما"شرکت می‌کنند وبقیه روهم مبتلا می‌کنند. لطفارسیدگی کنید.

۴۹۶۷....۹۱۷: با سلام وقت بخیر. لطفا دعوت کنید از بزرگواران مسئول بودجه چرا حقوق کارکنان وزارت کشور با این همه مسئولیت سخت بسیار کمتر از بقیه ارگان هاو وزارت خانه هاست.

۱۶۸۷....۹۱۳:با سلام، با توجه به شیوع بیماری کرونا، لطفا در خصوص تعویق زمان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی که قرار است در تاریخ‌های ششم و هفتم آذرماه برگزار گردد، اقدام فرمایید. با تشکر

۱۰۷۷....۹۱۵: سلام وخسته نباشید از شما خواهش می‌کنم آزمون به تعویق بندازید، چون واقعا خطرناک شده تو این اوضاع کرونا خیلی از داوطلبان مریض شدند و واقعا برای بقیه داوطلبان خطرناکه خواهش می‌کنم امتحان را به اسفند ماه موکول کنید خیلی تشکر از شما

۴۳۰۴....۹۱۶: با سلام از شما خواهشنمدیم پیگیری کنید آزمون استخدامی فراگیر هشتم به موقعی مناسب موکول شود، ما خیلی ترس و استرس کرونا را داریم جون ما و عزیزانمون در خطره، تردد با این وضعیت برامون مشکل است.

4275....938:سلام نمیشه کاری کرد آزمون عقب بیافته در پاییز کرونا بیشتر شده الان خیلی از داوطلبان آزمون و خانواده هاشون درگیر کرونا شدن خود منم دو هفته درگیر کرونا بودم و از درس فاصله گرفتم تو رو خدا اگر راه داره بازم کمپین راه بندازید و یه مقدار عقب بیفته خواهشا و طبق نظر سنجی مطمئنا این خواسته خیلی از داوطلبان است.

۰۴۶۶....۹۱۸: سلام در این وضعیت کرونا واز طرفی استرس ونگرانی‌های ما از قبولی یا عدم قبولی در آزمون سیستم ایمنی مارو ضعیف کرده وبرای رفتن به جلسه ازمون بنده باید ۷۵ کیلومتر راه طی کنیم درخواست دارم که این ازمون لغو گردد.

۵۲۴۳....۹۱۲: با سلام. می‌خواستم در مورد برگزاری آزمون استخدامی آذرماه با توجه به شرایط بحرانی کرونا درخواست کنم تا زمان برگزاری آزمون به تعویق بیفتد. این آزمون پانصد هزار داوطلب دارد که همگی در معرض خطر بالای ابتلا به بیماری قرار می‌گیرند و به خانواده هایشان هم انتقال می‌دهند. با توجه به عدم ظرفیت پذیرش بیمارستان‌ها آیا برگزاری آزمون در این شرایط که حتی محدودیت‌های آمد و شد هم اعمال می‌شود منطقی است؟ در فصل سرما چگونه می‌توان شیوه نامه‌های بهداشتی را در حوزه‌های برگزاری آزمون با این جمعیت رعایت کرد. دیگر تابستان هم نیست که تهویه با کولر انجام می‌شد. لطفا پیگیری کنید تا برگزاری آزمون به تعویق بیفتد. به فکر سلامتی مردم باشید.

۵۵۱۲....۹۱۸: سلام خواهش میکنم تو شرایط بد کرونا آزمون استخدامی به تعویق بیفته ..۴ ساعت تو فضای بسته نشستن خیلی سخته به خدا

۷۳۳۲....۹۲۲: سلام لطفا قیمت پوشک بچه رو پیگیری کنید دیگه توانی برامون نمونده هروز همه گران‌تر میشه و هر ماه کلی افزایش قیمت دارد.

۴۲۷۵....۹۳۸: سلام. با توجه به شرایط کرونا که روز به روز بحرانی‌تر میشه و خیلی از داوطلبان آزمون استخدامی (از جمله خودم) و خانواده هایشان درگیر کرونا شده اند درخواست تعویق آزمون را دارم. با تشکر

۹۳۵۰....۹۳۷: سلام خواهش می‌کنم درباره مشکلات برنامه آموزشی شاد صحبت شود.

۲۳۶۷....۹۱۷: باسلام و احترام خواهشمند است از مسئولان وزارت کشور و برنامه و بودجه سوال کنید چرا کمترین میزان پرداختی در بین دستکاه‌های مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری به کارکنان وزارت کشور تعلق گرفته است؟ آیا این انصاف است در این شرایط اقتصادی ۷ درصد از حقوق کارکنان استانداری و فرمانداری‌های استان فارس کسر شود؟ دریافت حقوق بنده با ۱۲ سال سابقه کار و مدرک مهندسی عمران در حال حاضر فقط ۳/۴۰۰/۰۰۰تومان است.

۲۷۶۲....۹۱۶: سلام خدا قوت به دلیل خطرویروس کرونا مادربه شدت بیمارم نمى تواندبراى بستن حساب بانکى اش به اصفهان مسافرت و یا وکالت دهد لطفامرکزیت بانک تجارت وملى اهواز همکارى کندتاپول اش رادراهوازبگیرد تشکرعاملى

۶۳۰۸....۹۹۲: سلام وعرض ادب خدمت همه شما عزیزان زحمت کش اینجاوضعیت شهرماکرمانشاه زیرخط قرمزکروناست. وضع خیلی خطرناکه ازتون خواهش می‌کنم درخواست کنید تا مساعدشدن شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش به تعویق بیفتد.

۳۶۶۰....۹۳۷: لطفا با توجه به شرایط حاد کرونا ودرگیری خیلی از خانواده‌ها با کرونا خواهش می‌کنم آزمون استخدامی به تعویق بیفتد چرا که در زمانی می‌باشد که با آنفولانزا هم درگیر هستیم خواهشا پیگیری‌های لازم انجام شود. تشکر

۷۵۴۹....۹۹۰: سلام شمارو به‌خدا آزمون فراگیر اذرماه به عقب بندازید تواین شرایط فاجعه تاریخی امار مبتلایان به کرونا. ما خانواده هامون نمی‌گذارند بیایم سرجلسه درگیربیماری شدیم.۷۰۰۰ هزارامضا جمع شده برای عدم برگزاری تعویق آزمون آذرماه به‌خاطر کرونا. صدای ما باشید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان خیلی از داوطلبان توجه به شرایط آزمون استخدامی تعویق بیفتد برگزاری آزمون درگیر کرونا پیگیری کنید خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم

دانشگاه پیام نور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برای هیچ یک از موسسات آموزشی مجوز ثبت نام داوطلبان و یا ادامه تحصیل آن‌ها در مقطع کارشناسی ارشد صادر نکرده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه پیام نور اعلام کرد: متأسفانه برخی از مؤسسات با استفاده از آرم و اطلاعات پرتال دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به ثبت نام داوطلبان برای کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور کرده اند، در حالی که به هیچ عنوان دارای اعتبار نبوده و وابسته به این دانشگاه نیستند.

موسساتی که با استفاده از نام و آرم دانشگاه پیام نور و با عنوان دوره‌های آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر فعالیت می‌کنند، از سوی این دانشگاه فاقد اعتبار بوده و نقشی در پذیرش یا عدم پذیرش دانشجویان ندارند.

ثبت نام دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور فقط از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام شده و اطلاعیه‌های مربوط به آن فقط از طریق سازمان سنجش و پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir اطلاع رسانی می‌شود.

موسساتی نظیر سایت «فراگیر نت» که با عنوان «سامانه ثبت نام آموزش عالی آمادگی فراگیر پیام نور مقطع کارشناسی ارشد» تبلیغات گسترده‌ای را در فضای مجازی در راستای ثبت نام داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع فوق شروع کرده و با منتسب کردن خود به دانشگاه، سو استفاده از تشابه اسمی، ارائه شماره دانش پذیری به داوطلبان و وعده‌های غیر واقعی مبنی بر قبولی در دانشگاه، اقدام به ثبت نام و دریافت مبالغ میلیونی از داوطلبان می‌کنند، از سوی این دانشگاه فاقد اعتبار بوده و نقشی در پذیرش یا عدم پذیرش دانشجویان ندارند.

دیگر خبرها

  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • بالا رفتن قیمت خودروی پژو پارس صدای متقاضیان را درآورد
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان