Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@10:57:55 GMT

زمین معوض به طرح مسکن قم اختصاص پیدا می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۲۵۹۱

زمین معوض به طرح مسکن قم اختصاص پیدا می‌کند

به گزارش عصر پنج شنبه روابط عمومی استانداری قم بهرام سرمست در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهتمام دولت برای تامین مسکن جوانان اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن می تواند این هدف را تا حدمطلوبی محقق کند.

استاندار قم در ادامه با انتقاد از اختصاص شهر امیرکبیر برای واجدین شرایط این طرح در استان قم افزود: مدیریت استان آماده است تا زمین معوضی با موقعیت مناسب تر را برای اجرای این طرح تخصیص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است: وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تامین مسکن، طرح اقدام ملی تامین مسکن را در قالب احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور برنامه‌ریزی نموده است.

برچسب‌ها زمین قم مسکن بهرام سرمست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زمین قم مسکن بهرام سرمست زمین قم مسکن بهرام سرمست اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ظهر امروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان، گفت: در حوزه راه و شهرسازی لرستان در سفر ریاست جمهوری ۲۳ مصوبه به مبلغ هزار و ۸۹۴ میلیارد تومان داشتیم.
بهزاد شاکرمی گفت: چهارخطه‌های منتهی به مرکز استان، کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، راه‌آهن خرم‌آباد به دورود، تجهیز راه‌ها از مهمترین پروژه‌های سفر هستند. 
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه از ۱۳ پروژه این مجموعه ۵ پروژه به اتمام رسیده و ۳ پروژه تا پابان خرداد به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: مابقی پروژه نیز شامل طرح‌های قطعه‌بندی است که برخی‌ها انجام و برخی منتقل شده است.
شاکرمی در تشریح آخرین وضعیت ۳۰ هزار مسکن ملی در لرستان، گفت: هزار و ۲۲۴ هکتار تأمین زمین شده و بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی نیز در حال ساخت است.
وی با بیان اینکه سه هزار و۷۴۳ واحد در حوزه حمایتی را شروع کردیم، افزود: ضمن اینکه طی ماه‌های گذشته برای تأمین زمین مشکل داشتیم. 
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: محور خرم‌آباد به کوهدشت تا پایان شهریور به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • اختصاص بیش از ۲ هزار و ۱۸۰ زمین رایگان در شهر‌های جنوبی کشور به خانواده‌های مشمول
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال برای کمک به تامین خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن در خراسان رضوی
  • اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن
  • اختصاص ۶۰ هکتارزمین در شهرستان بستان آباد برای نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت و فرزندآوری