Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک پالرمو باشگاه سابق پائولو دیبالا به این بازیکن توصیه کرد هر چه زودتر از یوونتوس جدا شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پائولو دیبالا سال ۲۰۱۵ بود که از پالرمو راهی تیم فوتبال یوونتوس شد. او یکی از پدیده های سری آ محسوب می شود و بسیاری از او به عنوان شانس توپ طلا در آینده نام می بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیبالا شروعی عالی هم در تورین داشت ولی در یکی دو سال اخیر و پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به یووه، تا حد زیادی نقش تعیین کننده خود را از دست داده است.

دیبالا سال گذشته چیزی تا جدایی از یووه فاصله نداشت و گفته می شد مقصد بعدی او تیمی در لیگ برتر خواهد بود. او در نهایت ماندنی شد ولی هنوز نتوانسته انتظاراتی که از او می رفت را برآورده کند.

 

مائوریتزیو زامپارینی مالک پالرمو که در واقع با جذب او کمک کرد تبدیل به یک استعداد بزرگ در فوتبال دنیا شود، معتقد است دیبالا بهتر است به رئال مادرید برود.

او در این رابطه گفت:

« از نظر من دیبالا می تواند مسی جدید باشد. دیبالا علاوه بر این که یک قهرمان است، پسر خیلی خوبی هم هست و نمی دانم چرا او را نادیده می گیرند. فیکس نبودن او در یوونتوس مثل توهین به مقدسات است.

 

پائولو باید سه سال پیش به توصیه من گوش می کرد و از تورین می رفت. به او خیلی شفاف گفتم پائولو؛ به خاطر صلاح خودت باید یوونتوس را ترک کنی. فوتبال او به درد بارسلونا و رئال مادرید می خورد اما او همیشه به من می گفت که در یوونتوس راحت است.

توصیه من به دیبالا، همان توصیه سه سال پیش است؛ پائولو، یوونتوس را هر چه سریع تر ترک کن و در ژانویه به رئال مادرید برو چون این به سود همه خواهد بود، حتی یوونتوس. اگر اشتباه نکنم، یوونتوس پارسال می خواست دیبالا را بفروشد. پائولو یک قهرمان است، نه یک نفر دوم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیبالا پالرمو یوونتوس رئال مادرید پالرمو دیبالا رئال مادرید یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ

واتس‌اپ که متعلق به شرکت آمریکایی «متا» است به ارتش رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن مردم فلسطین در غزه کمک کرده است.

به گزارش مشرق، برخی اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد شرکت متا که مالک فیس‌بوک، واتس‌اپ و اینستاگرام است، از طریق گروه‌های خانوادگی واتس‌اپ اطلاعاتی در مورد تحرکات فلسطینی‌ها برای هدف قرار دادن آن‌ها و خانواده‌هایشان در اختیار ارتش اسرائیل قرار داده است.

گفته می‌شوند اسرائیل از سامانه‌ای مجهز به هوش مصنوعی به نام «لاوندر» برای شناسایی فلسطینیان در غزه و سپس هدف قرار دادن آن‌ها استفاده می‌کند؛ سامانه‌‎ای که ۳۷ هزار فلسطینی را زیرنظردارد.

آمریکا درحالی با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پیام رسانان به ارتش اسرائیل برای کشتار مردم غزه کمک می‌کند که اخیرا فشار مضاعفی برای محدودسازی شبکه اجتماعی «تیک تاک» وارد کرده است.

اخیرا مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را به تصویب رساند که براساس آن اگر شرکت «بایت‌دنس» مالک چینی تیک‌تاک ظرف یک سال مالکیت آن را واگذار نکند این رسانه اجتماعی در آمریکا ممنوع خواهد شد.

شبکه اجتماعی «تیک‌تاک» اقدام مجلس نمایندگان آمریکا علیه این شبکه اجتماعی را برای آزادی بیان در آمریکا نگران کننده خواند.

این شبکه اجتماعی که کاربران آن موضوعات مربوط به فلسطین و کشتار و به شهادت رساندن مردم و کودکان غزه را به نمایش می‌گذارند ضمن تنویر و آگاه سازی افکارعمومی جهان باعث ایجاد چالش برای ایالات متحده و کشورهای اروپایی شده است.

تیک تاک در بیانیه‌ای این ممنوعیت را نقض آزادی بیان ۱۷۰ میلیون آمریکایی عنوان کرده است.

بسیاری از قانونگذاران آمریکایی با اشاره به خطرات این شبکه اجتماعی تاکید می‌کنند که چین می‌تواند این شرکت را مجبور کند داده‌های ۱۷۰میلیون کاربر آمریکایی خود را در اختیار پکن قرار دهد؛ اتهامی که تیک تاک آن را رد می‌کند اما خود آمریکایی‌ها از شبکه‌های اجتماعی و پیام رسانان علیه مردم دنیا از جمله فلسطینیان استفاده می‌کنند.

این موارد به خوبی نشان می‌دهد که شبکه‌های اجتماعی و پیامرسانان به ابزاری برای جاسوسی و نفوذ اطلاعاتی آمریکا و غرب تبدیل شده اند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ
  • عکس| واکنش مالک جدید پرسپولیس به خرید سرخ‌ها
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد