Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ دبیر ستاد کنگره ملی شهدای قم با اشاره به توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان قم به یاد شهداءگفت: لشکر فرهنگی حضرت قاسم(س) با حضور دانش‌آموزان در قم در فضای مجازی تشکیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، احمد حاجی‌زاده  امروز در آئین رونمایی و آغاز صفحات مجازی کنگره شهدای قم که در سالن رضوان شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: یادواره شهید زین‌الدین هر سال 27 آبان ماه در قم برگزار می‌شد که از سال قبل طبق منویات و دغدغه‌های رهبری مبنی بر بزرگداشت یادواره‌های شهدا تغییر رویه داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد کنگره ملی شهدای قم افزود: رهبر انقلاب در این باره فرمودند که نباید یادواره‌های شهداء تبدیل به مراسم ختم شود، بلکه باید به مجالسی مبدل شود که اندیشه‌ها را اصلاح کند و بصیرت افزایی داشته باشد.

وی بیان کرد: این روش‌های سنتی را باید تغییر داد و به روز کرد، به همین دلیل از سال قبل حرکتی آغاز شد و کنگره شهدای قم رنگ و بوی دیگری گرفت و از هنر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین سیره شهداء استفاده کردیم.

6090 نهال به نیت شهدای استان قم غرس شدفرهنگ خدمت به شهداء باید در بین مسئولان نهادینه شود/ دشمن به دنبال تحریف سیره شهداسترئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران: 50 درصد از مطالبات خانواده شهدا و جانبازان پرداخت شد

حاجی‌زاده عنوان کرد: سال قبل اولین برنامه کنگره کلید خورد که بازخورد مثبتی داشت و وقتی نقاط ضعف و قوت را بررسی کردیم، نتایج خوبی به دست آمد و امسال نیز برنامه یادواره را هفتگی برگزار کردیم که از سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهر قم با وجود حضرت معصومه(س) عطرآگین است و عنایت بزرگی نصیب قمی‌ها شده که به برکت بی بی دو عالم ایجاد شده و امیدواریم بتوانیم این رسالت را تداوم بخشیم.

دبیر ستاد کنگره ملی شهدای قم اظهار داشت: برخی از برنامه‌های افتتاحیه کنگره در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دلیل شیوع کرونا لغو شد اما در بستر فضای مجازی توانستیم تعدادی از برنامه‌ها را برگزار کنیم.

وی گفت: افتتاح بوستان یادمان شهدا و کاشت درخت به نام 6090 شهید استان قم یکی از برنامه‌های مهمی بود تا شهر قم با عطر و بوی دائمی شهیدان عجین باشد و به یاد شهیدانی باشیم که قطره قطره خون خود را فدا کردند.

پارک شهید زین الدین به مساحت 4 هکتار  در قم افتتاح می شود

حاجی‌زاده بیان کرد: روز گذشته نیز 25 اثر از تولیدات کمیته فرهنگی و هنری در قم رونمایی شد که تولیدات خوبی بود و باید تقویت شود، این شروع کارمان است و در 26 آبان نیز افتتاح پارک شهید شهید زین الدین در 4 هکتار وسعت انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: روز 27  آبان نیز با مشارکت مردم و نهادهای انقلابی 30 هزار بسته معیشتی به نام شهدا بین نیازمندان قم توزیع می شود و پس از اذان مغرب نیز یادواره شهید زین الدین برگزار می‌شود.

دبیر ستاد کنگره ملی شهدای قم عنوان کرد: موضوع فضای مجازی یکی از دغدغه‌های مهم رهبری است و ایشان اهمیت فضای مجازی را با انقلاب اسلامی یکسان می‌دانند و در جایی می‌فرمایند اگر رهبر نبودم رئیس فضای مجازی کشور بودم و در منویات  شان اشاره داشتند که به اعتقاد من ذکر مستحب بعد از نماز کار جهادی در فضای مجازی است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ نرم با همه هیمنه دشمن شروع شده و از همه ظرفیت استفاده کرده و حتی وارد کانون خانواده‌ها شده است در حالی که حتی خاکریزی ندارد، اگر ما سرباز ولایت هستیم باید وارد میدان شویم و نسل نوجوان و جوان را با رویکرد مثبت درگیر این فضا کنیم.

حاجی‌زاده اظهار داشت: لشکر فرهنگی حضرت قاسم(س) با حضور دانش‌آموزان در قم در فضای مجازی تشکیل می‌شود که در این باره اموزش‌های لازم شکل گرفته است، اگر چه مدارس به دلیل کرونا تعطیل است اما شکل‌گیری این لشکر فرهنگی جزء برنامه‌های مهم کنگره است.

انتهای پیام/457/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید زین الدین فضای مجازی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سمیه گلشاهی به خبرنگار ما گفت: به مناسبت عید سعید فطر، ۱۳۰ بسته معیشتی میان خانوار‌های زیر پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در نقاط شهری، روستایی و عشایری بخش الوار گرمسیری توزیع شد.

وی افزود: هر بسته شامل؛ برنج، روغن، سویا، ماکارونی، قند، چای، شکر، مرغ، لوبیا، عدس و نخود بود.

گلشاهی ادامه داد: ارزش هر بسته ۲۰ میلیون ریال و در مجموع ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای این کار تخصیص که سوی خیرین تامین و پرداخت شده است.

مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک می‌گوید: همچنین برای دختران ایتام نیز ۵۰ دست لباس، کفش و کیف به ارزش یک میلیارد ریال تهیه و به ایتام ساکن شهر‌های حسینیه، بیدروبه و روستا‌های حومه اهدا شد.     

دیگر خبرها

  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استانکهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی
  • تشریح مصوبات کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول