Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: در حال حاضر در مناطق عمده اهواز شاهد شرایط بحرانی ناشی از بارندگی نیستیم و پیش بینی می‌شود تا ۲۴ ساعت آینده آبگرفتگی معابر با تلاش دستگاه‌های متولی برطرف شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امید بن‌عباس امروز پنج شنبه ۲۲ آبان ماه ۹۹ با اشاره به پیگیری‌ها و بسیج تجهیزات به منظور رفع آبگرفتگی همه مناطق سطح اهواز اظهار کرد: بخش عمده آبگرفتگی‌ها مربوط به معابر بوده که تلاش از سوی نهادهای متولی برای رفع آن در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از شب گذشته تا کنون در حدود ۱۷ شهرستان استان شاهد بارش رحمت الهی بودیم که شهرستان رامهرمز با ۵۰.۴ میلیمتر باران، بیشترین حجم بارش‌ها را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان افزود: در اهواز تا کنون ۱۷ میلیمتر بارش گزارش شده است که حجم عمده بارش‌ها ظرف نیم‌ساعت و پس از آن با طوفان، وزش باد، رگبار و رعد و برق همزمان شد، طوفان و رعد و برق موجب شد قطعی برق برخی مناطق شد اما با تلاش شرکت توزیع برق اهواز ظرف دو ساعت ابتدایی پس از بارش‌ها، اغلب مناطق به شرایط پایدار برگشتند اما در برخی نقاط همچنان با مشکلات قطعی برق مواجه هستیم.

بن عباس تاکید کرد: زمانی که برق قطع می‌شود پمپ‌های تعبیه شده برای تخلیه آب‌های سطحی و فاضلاب از کار می‌افتند یا دچار نقص فنی می‌شوند در نتیجه آبگرفتگی در سطح معابر ایجاد می‌شود.

او با اشاره به این که بارش‌ها تا امشب نیز ادامه دارد، بیان کرد: در منطقه سپیدار اهواز همچنان‌ قطعی برق وجود دارد که شرکت توزیع برق اعلام کرده دو ساعت آینده این قطعی برطرف می‌شود از این رو آب‌های سطحی در معابر این منطقه تا اواخر امشب تخلیه خواهند شد.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان در پایان اضافه کرد: در منطقه کوی مشعلی نیز به دلیل قطعی برق تا پنج صبح امروز سه پمپ تخلیه آب دچار مشکل شدند که هم اکنون در حال رفع نقص هستند و پس از تعمیر اقدامات لازم‌ برای تخلیه آب در این منطقه نیز صورت می‌گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش باران استانداری خوزستان قطع برق برنا خوزستان مدیریت بحران خوزستان ابگرفتگی های خوزستان پمپ های اب قطعی برق تخلیه آب بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب و آبگرفتگی معابر در زاهدان

دریافت 118 MB

به گزارش خبرنگار مهر، خیابان‌ها و معابر شهر زاهدان در تصرف سیلاب ناشی از بارش باران در آمده به طوری که بسیاری از میادین و ورودی‌ها توسط دستگاه‌های امدادی و خدماتی مسدود شده‌اند.

کد خبر 6081581

دیگر خبرها

  • سیلاب و آبگرفتگی معابر در زاهدان
  • فیلمی از بارش باران در بهاباد و آبگرفتگی معابر
  • بارش باران در بهاباد و آبگرفتگی معابر
  • بارش باران و آبگرفتگی در معابر جاسک + فیلم
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران
  • بیشترین میزان بارش‌ها در کدام نقاط استان کرمان بوده است؟