Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@04:32:14 GMT

پایان شایعات درباره ایمان سلیمی و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۳۶۴۵

پایان شایعات درباره ایمان سلیمی و پرسپولیس

مدافع سابق تراکتور در شرایطی که مورد توجه پرسپولیس قرار داشت، قصد دارد فوتبال خود را در فصل جدید در تیم‌های اروپایی دنبال کند.

به گزارش "ورزش سه"، ایمان سلیمی در پایان فصل گذشته به همکاری خود با تراکتور خاتمه داد تا بعد از پرداخت مبلغ رضایتنامه‌اش فسخ خود از این تیم تبریزی را دریافت کند. سلیمی که دو فصل موفق در تراکتور را پشت سر گذاشته بود، قصد داشت برای فصل جدید رویای خود برای حضور در فوتبال اروپا را دنبال کند و به همین منظور در تدارک انجام مقدمات این اتفاق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس اما باعث شد تا این بازیکن در ادامه مورد توجه یحیی گل محمدی و پرسپولیس قرار گیرد. در ادامه اما موضوع مربوط به شرایط جدایی سلیمی از تراکتور باعث شد تا این بازیکن در تصمیم نهایی خود خبر از انتقال قطعی به فوتبال اروپا بدهد. سلیمی در حال حاضر سه پیشنهاد از لیگ دانمارک، یونان و پرتغال در اختیار دارد و در صفحه شخصی‌اش مدعی شده به زودی انتخاب نهایی خود را به مقصد یکی از این کشورها به انجام خواهد رساند.

تراکتور ایمان سلیمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور ایمان سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقا غفور و فیروز کریمی جوان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال تهران به عنوان یکی از «بالنده‌ترین» تولیدکنندگان فوتبالیست در ایران به واسطه تعدد زمین‌های خاکی در دهه ۵۰-۶۰ بود و بازیکنان زیادی را در دل خود پرورش داده است.

این روند به مرور و با از بین رفتن زمین‌های خاکی، در پروژه‌های عمرانی و ساختمان‌سازی‌ها روندی معکوس را طی کرد و سهمی به مراتب کمتر از برخی استان‌های دیگر به مانند مازندران به خود اختصاص داده است. حالا که در آن زمان به ندرت در استقلال و پرسپولیس بازیکنی را پیدا می‌کردید که اصلیت تهرانی نداشته باشد.

این تصاویر مربوط به سال ۱۳۷۰ و حدود پایانی رقابت‌های باشگاهی تهران است که استقلال پس از ۵ سال موفق شد به نوار قهرمانی‌های پیاپی پرسپولیس پایان بدهد. همچنین در حاشیه آخرین بازی سال (دربی) که با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید، فیروز کریمی سرمربی جوان آن روزهای پاس و غفور هاشمی، مربی تیم انتظام، جام‌های قهرمانی حذفی و جوانان تهران را بالای سر برده‌اند.

انتظام نام جدید تیم ژاندارمری بود که از تیم‌های سازنده فوتبال تهران محسوب می‌شد و غفور هاشمی در حال حاضر عزادار فرزند جوانش فراز است که از همین‌جا به او تسلیت می‌گوییم.

دیگر خبرها

  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • فوری: جدایی خمس از تراکتور منتفی شد
  • برگزاری تمرین تراکتور علیه شایعات خمس
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران!
  • آقا غفور و فیروز کریمی جوان (عکس)