Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@23:14:10 GMT

اخباری به کادر فنی ماشین‌سازی اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۳۷۲۵

اخباری به کادر فنی ماشین‌سازی اضافه شد

مربی پیشین تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان به کادر فنی ماشین‌سازان تبریزی اضافه شد.

به گزارش مشرق، با اعلام روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی تبریز، در راستای تقویت کادر فنی تیم ماشین‌سازی و با نظر وحید بیاتلو، محمد سعید اخباری به عنوان مربی تیم ماشین‌سازی تبریز انتخاب و بعد از مذاکرات نهایی با سید محمد علوی مدیرعامل باشگاه، قرارداد خود را نهایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخباری کارشناس ارشد روانشناسی ورزشی را از دانشگاه تهران دریافت کرده و با مدرک A آسیا در تیم‌های راه‌آهن، صبای قم، استقلال خوزستان و فولاد خوزستان سابقه همکاری دارد که فصل گذشته نیز در کادر فنی مجید جلالی و در تیم گل‌گهر سیرجان حضور داشت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ فوتبال لیگ برتر ماشین سازی تبریز کادر فنی ماشین سازی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که حالا در بین چهار کاندیدای سقوط به لیگ دسته اول کشور قرار گرفته و البته از میان فولاد، نساجی، استقلال خوزستان و صنعت نفت قرار است دو تیم سقوط کنند که شرایط جدولی و نتایج به گونه‌ای است که خوزستانی‌ها وضعیت بغرنجی داشته باشند. مردم این استان این خطر را پذیرفتند که احتمال دارد که حداقل یکی از دو تیم ناکام در این فصل، خوزستانی باشد و از طرفی هواداران فولاد خوزستان از حالا نگران فصل بعد هستند.
عبدالله ویسی این روزها به عنوان سرمربی فولاد مشغول فعالیت است و بهرام رضاییان مدیرعامل این باشگاه خوزستانی، در گفت‌وگو با خبرنگاران نسبت به وضعیت قراردادی این سرمربی شرح وضعیت داد: ما با آقای ویسی هستیم و قرارداد یک فصل و نیم است. به شرط حیات تلاش می‌کنیم تا با یک هم افزایی خوب جلو برویم. انسان‌ها باید از اتفاقاتی که پیش می‌آید درس بگیرند چون این تجربه است. اتفاقاتی که برای فولاد افتاده در شأن تیم ما نبوده و برگشت به عقب هیچ کمکی به ما نمی‌کند. ما باید این ۶ بازی باقی‌مانده را در کنار هواداران و مردم غیور خوزستان باشیم که نه تنها فولاد بلکه هر سه تیم نجات پیدا کنند!

وی افزود: قطعا قرارداد ما یک فصل و نیم اعتبار دارد و تلاش داریم برای فصل بعد جایگاهی در شأن فولاد کسب کنیم.

او درباره تغییرات احتمالی با توجه به وضعیت سخت فولاد توضیح داد: دلایل زیادی فولاد را به این روز انداخته. کارشناسان و مردم قطعا بهتر از من اطلاع دارید. الان ما دنبال راهکار و برون رفت از این شرایط هستیم تا بتوانیم در این ۶ بازی، امتیازات لازم را بگیریم و به حول قوه الهی و حمایت هواداران و تلاش بازیکنان، امتیازات لازم را بگیریم. من دغدغه خاصی ندارم و به آقای ویسی و بازیکنان خوبمان اعتقاد دارم. بازیکنان باتجربه ما وضعیت را درک کردند و مدیریت باشگاه در ۲-۳ روز اخیر جلساتی برگزار کرده تا قطعا حمایت لازم را از تیم ایجاد کند.

بهرام رضاییان در پاسخ به خبرنگاری که برکناری ایگناسیو مارتینز و احمد آل نعمه را از تصمیمات احساسی او دانست، گفت: احساسی که بعید می‌دانم و من از تصمیمم در خصوص مارتینز دفاع می‌کنم. اگر برگردیم به آن روز، شما به آرشیو خبرگزاری خودتان برگردید نظر کارشناسان را هم بخوانید متوجه می‌شوید. در خصوص برکناری احمد آل نعمه هم ایشان تا پیش از انتخاب سرمربی در کنار باشگاه بودند و به ما کمک کردند که ما هم الان خدمتشان هستیم. این تصور نباید ایجاد شود که ما ۴ سرمربی عوض کردیم. ما با آقای مارتینز به توافق نرسیدیم و عرف است که آقای آل نعمه تا زمان انتخاب سرمربی بعدی، در کنار ما باشد که زحمات زیادی کشید.

دیگر خبرها

  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست