Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ایران در فروردین ۱۴۰۰ به مصاف تیم های هنگ کنگ و کامبوج خواهد رفت.

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم ملی فوتبال عراق با هنگ کنگ در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، در تاریخ ۳۰ مارچ ۲۰۲۱( ۱۰ فرودین ۱۴۰۰) برگزار می شود. با این خبر از سوی سایت عراقی مشخص شد آغاز مجدد مسابقات انتخابی جام جهانی از فروردین ۱۴۰۰ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین تیم ملی کشورمان که در این رقابت ها با عراق همگروه است در اولین بازی خود در دور برگشت این رقابت ها باید به مصاف هنگ کنگ برود و در دومین بازی که همزمان بازی عراق و هنگ کنک است به مصاف کامبوج می رود.
با اعلام این رسانه عراقی تاریخ بازی دوم ایران هم قطعی شد و دیدار تیم ملی کشورمان با کامبوج در تاریخ ۱۰ فروردین همزمان با بازی عراق و هنگ کنگ برگزار می شود و احتمالا دیدار مقابل هنگ کنگ هم چند روز قبل از دیدار مقابل کامبوج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبر آنلاین

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تيم ملي ايران مقدماتی جام جهانی قطر تیم ملی هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط

بیست و یکمین حراج شمش طلا بناست روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران درحالی بناست هفته آینده برگزار شود که طی 20 حراج حضوری شمش طلا در این مرکز و طی 3 ماه حجم معاملات طلا از مرز 2,7 تن گذشت.

فروش 2.7 تن طلا در 20 حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟

 

 حراج حضوری شمش طلا از 27 دی ماه 1402 در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت 3 ماه و برگزاری 20 حراج، 2716 کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل 995 در هزار معامله شد.

 بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ 9 بهمن ماه 1402، بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد، روز یک‌شنبه 9 اردیبهشت سال 1403 برگزار می‌شود. 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 روز شنبه هشتم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تایید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد