Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@21:20:26 GMT

قطع دست جوان کشتی گیر از سوی اوباش

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۴۶۸۴

مردان خشن با حمله به پسر کشتی‌گیر، دست چپ او را با شمشیر قطع کردند.

به ‌گزارش ایران، حدود دو هفته قبل خبر درگیری خونینی در خیابان‌ دماوند به مأموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد. به‌ دنبال اعلام این خبر مأموران راهی محل شده و دریافتند بین چند جوان درگیری رخ داده و در این حادثه دست چپ پسر جوانی قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره این ماجرا گفت: با برادرم مقابل خانه دوستمان در خیابان خیابان‌ دماوند ایستاده بودیم. من برای خرید وسیله‌ای از او جدا شدم، در این موقع چند جوان به سراغ برادرم رفتند و گفتند چرا اینجا ایستاده‌ای؟

همین موضوع باعث درگیری شد، وقتی من رسیدم وارد درگیری شدم و آنها در حالی که شمشیر داشتند ناگهان با ضربه‌ای باعث قطع شدن دستم شدند. برادرم که این صحنه را دید به آنها التماس می‌کرد که اجازه بدهید دست برادرم را بردارم، اما اجازه نمی‌دادند که دست را برداریم. بعد از اینکه به بیمارستان رفتم دستم را پیوند زدند اما نتیجه نداد.بدین ترتیب متهم پرونده به‌ نام سعید چند روز بعد دستگیر شد.

سعید در مواجهه حضوری با شاکی و برادرش گفت: این دو برادر مرا زده‌اند. من داخل مغازه‌ام بودم سه نفر با قمه ریختند داخل و مرا زدند آن موقع من روی زمین افتاده بودم و آنها داشتند مرا می‌زدند.برادر پسری که در این ماجرا دستش قطع شده در برابر انکارهای متهم جوان گفت: شاهدان حادثه ما را دیده‌اند. جلوی در خانه دوستم با شمشیر ما را می‌زد و می‌گفت من جنگی و دعوایی هستم. التماسش می‌کردیم که اجازه بدهد دست برادرم را برداریم اما نمی‌گذاشت.

برادرم کشتی گیر است و 20 تا مدال قهرمانی دارد، از مردم می‌خواهم که دعا کنند تا دست برادرم خوب شود. حاضریم خانه‌مان را بفروشیم و خرج دست برادرم کنیم تا خوب شود.

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در این باره گفت: در این درگیری فردی شرور، دست مرد جوانی را با شمشیر قطع کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد یک گروه از اوباش به خاطر کری‌خوانی با دو برادر، درگیر شدند.

در ادامه درگیری، اوباش با شمشیر و قمه، دست چپ یکی از برادرها را قطع کردند. در ادامه دست فردی که قطع شده بود، در بیمارستان پیوند زده شد اما چندان مؤثر نبوده است. متهم اصلی این پرونده توسط پلیس بازداشت شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: داود فیرحی شهید تهرانی مقدم جنگ ناگورنو قره باغ 2020 انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 قطع دست جوان کشتی گیر داود فیرحی شهید تهرانی مقدم جنگ ناگورنو قره باغ 2020 انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 دست برادرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از قتل و دستگیری قاتل یک مرد در شهرستان اردبیل خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سعید یوسفی فعال اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلاننتری ۱۶ " سبلان" در قالب گشت انتظامی به محل اعزام و در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلاً، زن و شوهر بودند، با یکدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده‌اند.

وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

کد خبر 747561

دیگر خبرها

  • وضعیت یک دانشگاه در ایالت تگزاس؛ درگیری دانشجویان با گارد اسب‌سوار! | فیلم
  • فیلم| درگیری بر سر جمع کردن چادرها در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده | این حرف های بد را به خودتان بزنید لطفا!
  • پیام «وعده صادق» به قیمت نفت در بازارهای جهانی