Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی آبدیده مدیر شبکه بهداشت و درمان امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا را منوط به رعایت اصول بهداشتی دانست و گفت: بازدید به منظور بررسی وضعیت رعایت بهداشت از سوی اصناف غیرضرور و ارائه تذکر‌های لازم به آن‌ها با حضور نمایندگان فرمانداری، اصناف و اماکن نیروی انتظامی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در این بازدید که به دستور ستاد کرونا شهرستان و با هدف نظارت بر روند اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌های جدید نسبت به تعطیلی اصناف غیرضروری صورت گرفت، افزود: تذکرات لازم برای تعطیلی صنوف غیرضرور تا پایان ساعت ۱۸ هر روز و به مدت یک هفته تا ۲۶ آبان ماه ارائه شد.

آبدیده بیان کرد: به اصناف ضروری مانند سوپرمارکت‌ها، قصابی‌ها و نانوایی‌ها نسبت به رعایت قوانین بهداشتی شامل؛ استفاده از ماسک، شست و شوی مکرر دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی تاکید و از همه اصناف در سطح شهرستان امیدیه خواسته شد با رعایت قوانین بهداشتی و محدودیت‌های تعیین شده همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ابتلا به کرونا اصول بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: تخصیص سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بنابر هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در دستورکار قرار داشت که این آمار به ۷۱ هزار رسیده است.

وی افزود: استان قم سکان‌دار ساخت مسکن در کشور می‌باشد که این رتبه مرهون تلاش دستگاه‌های مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی است‌.

آقامیری خاطرنشان کرد: آمار بانک‌هایی که در طرح نهضت مسکن ملی همکاری لازم را ندارند، طی روزهای آتی به ریاست جمهوری و بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088417

دیگر خبرها

  • گاز قسمتی از کرج قطع می شود
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • چند درصد ایرانی‌ها سفر می‌روند؟
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است