Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی بوسنی و هرزگوین رفت که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود ایران به اتمام رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین و ایران از ساعت 20:30 امشب (پنجشنبه) در چارچوب دیدارهای دوستانه ملی در استادیوم عاصم فرهاتوویچ شهر سارایوو به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود ایران به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از شروع بازی نیز یک دقیقه به احترام محمود یاوری سرمربی سابق تیم ملی ایران و تیمسار کیوان نیک‌نفس دروازه‌بان سابق تیم ملی که به تازگی درگذشته‌اند، سکوت اعلام شد. احسان حاج‌صفی که در این دیدار به‌عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان وارد میدان شد، به 111 بازی ملی رسید تا از نظر تعداد بازی ملی با مهدی مهدوی‌کیا،‌ کاپیتان پیشین تیم ملی برابری کند.

  تیم ملی ایران 2
گل: کاوه رضایی (47) - مهدی قایدی (86)   تیم ملی بوسنی صفر
گل:-     ترکیب ایران: امیر عابدزاده، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، احسان حاج صفی، صادق محرمی، مرتضی پورعلی گنجی، احمد نوراللهی، میلاد محمدی، علی قلی زاده، وحید امیری و کاوه رضایی.

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ترکیب بوسنی: یاسمین بوریچ (پریچ ۲۲)، عدنان کوواچویچ، سینیشا سانیچانین، یوسیپ چورلوکا، بویان ناستیچ، میرالم پیانیچ، استییِفان لونچار، عمار رحمانوویچ، بنیامین تاتار (کارت زرد)،عرفان هاجیچ و عامر گویاک.

سرمربی: دوشان بایویچ

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست‌و هشتم لیگ دسته یک فوتبال ایران (جام آزادگان) با ۸ دیدار برگزار شد.    در این هفته، خیبر خرم‌آباد به مصاف دریا بابل رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید.  خیبر با این برد، ۶۴ امتیازی شد تا به صعود نزدیک‌تر شود. این دیدار حواشی زیادی داشت و اعضای تیم میهمان بار‌ها به داوری اعتراض کرده و حتی در واکنش به پنالتی ثانیه‌های پایانی خیبر، برای دقایقی زمین بازی را ترک کردند.   در دیگر دیدار، چادرملو اردکان به مصاف نفت و گاز گچساران رفت که این بازی با تساوی بدون گل همراه شد. چادرملو با این تساوی ۵۷ امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند.   سایر نتایج لیگ آزادگان به شرح زیر است:‌   آریو اسلامشهر ۲ _ ۰ داماش گیلان   مس سونگون ۱ _ ۱ نفت مسجدسلیمان   مس شهر بابک ۳ _ ۰ خوشه طلایی   پارس جنوبی جم ۲ _ ۱ سایپا   شاهین بندر عامری ۰ _ ۰ شهرداری آستارا   شهر راز شیراز ۱_ ۱ مس کرمان   دیدار تیم‌های، استقلال ملاثانی با فجرسپاسی شیراز هم به دلیل همکاری نکردن باشگاه استقلال خوزستان و مسئولان ورزشگاه غدیر اهواز برگزار نشد.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان