Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@15:41:15 GMT

تجاوز پسر ۱۳ ساله به دختر ۲۰ ساله؟! (+عکس پسر بچه)

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۵۹۰۱

تجاوز پسر ۱۳ ساله به دختر ۲۰ ساله؟! (+عکس پسر بچه)

رویداد۲۴  یک پسر ۱۳ ساله که در مقابل دوستانش به یک زن ۲۰ ساله تجاوز کرده بود بعد از آن که احساس پشیمانی و ندامت کرد فقط به ۳ سال حبس محکوم شد.

در ماه سپتامبر سال گذشته بلال خان در مقابل دیدگان دوستان ۱۰ و ۱۱ ساله خود به یک زن در Stoke-on-Trent واقع در انگلیس حمله و به او تجاوز کرد.

بعد از انجام این کار او محکوم به گذراندن ۳ سال در موسسه خلافکاران جوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یک قاضی بعد از شنیدن جزئیات حمله از زبان خان محدودیت‌هایی در مورد رسانه‌ای شدن نام او اعمال کرد. خان از پشت سر به قربانی خود نزدیک شده و بعد از گرفتن گردن او از پشت سر به شدت او را مورد ضرب و شتم قرار داد و قربانی خود را تهدید به کشتن کرد.

خان هم چنین کیف این زن را که شامل یک دستگاه تلفن و یک iPod بود سرقت کرد و آن‌هارا به فروش رساند.

اما بعد از این کار در نهایت او محکوم به ۳ سال حبس و شرکت در کلاس‌های کنترل خشم شده است و اکنون از کار خود احساس پشیمانی می‌کند.

این در حالی است که یک فرد بالغ در صورتی که چنین جرمی در انگیس مرتکب شود به ۸ یا ۹ سال زندان محکوم می‌شود.
قربانی این حمله بعد از این حادثه دچار مشکلات روحی شده است. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تجاوز جنسی اخبار حوادث جدیدترین عکس های سلبریتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۲۰ دقیقه بامداد پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ طبق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، خبر غرق شدن یک خانم ۱۷ ساله در رودخانه «بشار» منطقه «تل گاه» جاده اصفهان اعلام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید «ازراش» دنا به منطقه اعزام شده و شروع به جستجوی فرد غرق شده کردند که بعد از ۶ ساعت جستجو حدود ساعت ۶ صبح موفق به پیدا کردن جسد فرد غرق شده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین عملیات جستجوی جسد کودک ۵ ساله غرق شده در رودخانه خرسان با تیم نجات و غریق هلال احمر و تجهیزات تخصصی همچنان ادامه دارد.

فلاحی دوست به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص والدین توصیه کرد: کسانی که به فن شنا آشنا نیستند با توجه به اینکه رودخانه‌های استان وحشی هستند و بعضاً از نیم تا ۱۶ متر عمق دارند از شنا کردن در رودخانه‌ها خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار و تلخ و از دست دادن عزیزان خود نباشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط رودخانه‌ها حتی با آشنا بودن به فن شنا، شنا کردن خطرناک است.

 

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان