Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن قدیمی فوتبال شیراز تاکید کرد: محمود یاوری برای من حکم پدری داشته و فوتش خبر تلخ و بدی برایم بود.

مهدی رجب‌زاده، کاپیتان اسبق تیم ذوب‌آهن اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به درگذشت محمود یاوری اظهار داشت: محمود یاوری مربی بزرگی بود که خیلی از جامعه فوتبال ما که فوتبالیست یا مربی شده‌اند به نوعی مستقیم و غیر مستقیم با و کار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من شخصا مدیون ایشان هستم. یاوری روی جوان‌هایی مثل من، علی سامره، حمیدرضا رجبی، سیدمهدی رحمتی و...  سرمایه‌گذاری کرد و به ما فرصت داد و همه ما را به فوتبال ایران معرفی کرد. جوانگرایی ایشان باعث شد فوتبالیست‌های زیادی به فوتبال ایران معرفی شوند.ضمن این که باید تاکید کنم فوتبال شیراز در مقطعی مدیون محمود یاوری است. او در فوتبال ایران مکتبی ایجاد کرد که مبتنی بر نظم و انضباط و صداقت در فوتبال بود. 

رجب‌زاده در ادامه گفت: محمود یاوری چهره دوست داشتنی بین اهالی فوتبال بود و فوت ایشان برای من شوک‌آور بود. یکی، دو ماه پیش با یکی از دوستان به عیادت‌شان رفتم و با او صحبت کردم و خدا را شکر می‌کنم از یادشان غافل نبودم.

کاپیتان اسبق فجرسپاسی و ذوب‌آهن تصریح کرد: مرحوم یاوری خیلی به من علاقه داشت. هر جا بحث فوتبالی می‌شد، از من تعریف می کرد و به من لطف داشت.

او با بیان خاطراتی از مرحوم یاوری خاطرنشان کرد: چند سال پیش در زمان مربیگری یاوری  در فجرسپاسی، دقایقی دیر  در تمرین  حاضر شدم؛ او از تاخیر من ناراحت شد و من را همان وقت اخراج کرد و گفت: برو خانه‌ات! حالا که دیر آمدی لازم نیست تمرین کنی! البته بعد از اخراج، دوست مشترکی را فرستاد و مرا به تمرین بازگرداند. رفتارهای او مثل یک پدر بود، به موقع با همه جدی بود و در زمان خودش هم به ما محبت می‌کرد. با این سیاست همه را مجذوب خودشان کرده بود و به ما درس‌های زیادی دادند. او در هر تیمی بود دلسوزانه و پدرانه کار می‌کرد. امیدوارم از من راضی بوده و مراحلال کرده باشد! محمود یاوری برای من حکم پدر داشت. 

رجب‌زاده درخصوص نتایج بازی‌ها  هفته اول لیگ بیستم گفت: طبیعی است نتایج درهفته اول کمی دور از انتظار باشد. لیگ با شرایط خاص آغاز شده، ویروس کرونا شرایط خاصی را برای بازی‌ها حکمفرما کرده و ممکن است این موضوع برای هر تیمی مشکل‌ساز شود. به هر صورت این مسائل باعث می‌شود کیفیت لیگ تحت تاثیر قرار بگیرد. در هفته‌های اول تیم‌ها غیر قابل پیش‌بینی هستند و از الان در مورد تیم‌های مدعی نمی‌توان حرف زد؛ حداقل باید 6-5 هفته از لیگ بگذرد تا عیار تیم‌ها مشخص شود.

او تاکید کرد: فکر می‌کنم امسال مثل هر سال پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور و فولاد جزو مدعیان باشند.

کاپیتان اسبق ذوب‌آهن در مورد شرایط این تیم در لیگ بیستم عنوان کرد: ذوب‌آهن در یکی، دو سال اخیر تغییرات زیادی از مربی و بازیکن گرفته تا هیات مدیره داشته است. این در حالی است که  امسال هم از ترکیب اصلی تیم 7-8 بازیکن اصلی تیم جدا شده‌اند تا ذوب‌آهن با شکل جدیدی فصل را آغاز کند. برای همین زمان لازم است تیم به هماهنگی لازم دست پیدا کند. در مجموع دوست دارم ذوب‌آهن امسال سال موفقی را پشت سر بگذارد و بتواند نتایج خوبی را کسب کند. هنوز نمی‌توان در مورد عملکرد تیم و کادر فنی جدیدش صحبت کرد اما برای کادر فنی و بازیکنان و مدیریت این تیم آرزوی موفقیت دارم. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ذوب آهن محمود یاوری مهدی رجب زاده فجرسپاسی محمود یاوری ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعدۀ صادق» جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان تأکید کرد: عملیات وعدۀ صادق جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح و فقط یک سیلی بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احسان یاوری، ظهر امروز، در مراسم گرامیداشت روز ارتش در قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان، گفت: تجمع امروز مصداق بارز لبیک به ندای آسمانی قرآن است.

او اضافه کرد: خداوند در قرآن فرموده‌ است با قوای نظامی خود را تقویت کنید و به‌وسیلۀ آن به دل دشمنان خدا و دشمنان خود رعب و وحشت بیندازید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش قهرمان از ویژگی‌های مهم مکتبی، مردمی و خادم ملت بودن برخوردار هستند.

یاوری با تأکید به اینکه عملیات وعدۀ صادق جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح و فقط یک سیلی بود، عنوان کرد: این اقدام انتقام نبود و ما اگر بخواهیم انتقام شهدای عزیز را بگیریم استکبار، رژیم صهیونیستی و تمام ایادی آن‌ها را باید نابود کنیم.

او تصریح کرد: اقتدار و توان بی‌نظیر نیروهای مسلح خار چشم دشمنان است و امروز تمام دنیا در برابر قوای نظامی کشور ما به پشتوانۀ مردم غیور اسلامی سر تعظیم فرود آورده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه نیروهای مسلح رهروان صیادها، سلیمانی‌ها و دیگر شهیدان کشور هستند، خاطرنشان کرد: رهروان شهدا حماسۀ وعدۀ صادق را خواهند آفرید و دشمنان نمی‌دانند نیروهای مسلح، ارتش مکتبی، سپاه قهرمان، انتظامی مقتدر و بسیج مردمی با امام حسین(ع) عهد بسته‌اند.

یاوری با توضیح اینکه هیچ کشوری از زمان تشکیل رژیم صهیونیستی این‌گونه این رژیم منحوس را خار نکرده بود، متذکّر شد: در این عملیات قلب تپندۀ نظامی صهیونیست مورد اصابت قرار گرفت.

یاوری با بیان اینکه شیربچه‌های این مرزوبوم بینی صهیونیست را به خاک مالیدند، عنوان کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خار چشم دشمنان، پناه و امید مستضعفان عالم‌ و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است.

انتهای پیام/ 645

 

دیگر خبرها

  • امیرحسین صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • به پرسپولیسی‌ها بگویید وزیر ورزش قبلی رفته و وزیر جدید آمده است | آنها هنوز به دنبال جام هستند؟
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • قیمت میوه های نوبرانه اعلام شد
  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود
  • توهین شدید ژاوی به داور بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ بفرما اخراجم کن حرام‌زاده! / عکس
  • «وعدۀ صادق» جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح است