Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@17:59:42 GMT

سنگ تمام فدراسیون فوتبال برای مهدی قایدی + سند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۶۳۰۳

سنگ تمام فدراسیون فوتبال برای مهدی قایدی + سند

مهدی قایدی ، پس از حضور در بازی برابر بوسنی تنها به یازده دقیقه فرصت نیاز داشت تا گل دوم تیم ملی را به زیبایی به ثمر برساند . صفحه رسمی فدراسیون فوتبال در واکنش به این اتفاق با تمجید از مهدی قایدی گفته است : نسل تازه و خون تازه .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تنها ۱۱ دقیقه حضور در زمین مسابقه کافی بود تا مهدی قائدی هنر خود را در یک دیدار بین‌المللی به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

“باشو” که دومین بازی ملی خود را در سارایوو پشت سر گذاشت در دقایق پایانی بازی با یک جاگیری مناسب، کنترل خوب و ضربه‌ی دقیق با پای چپ یک گل مدرسه‌ای و زیبا را به ثمر رساند تا نشان از شکوفایی نسلی جدید برای تیم ‌ملی باشد.

قائدی فصل گذشته درخششی فوق‌العاده در تیم استقلال داشت تا بسیاری او را مهم‌ترین استعداد و پدیده حال حاضر فوتبال ایران بدانند و با پیوستن اسکوچیچ به تیم ملی، سرمربی کروات در هر دو اردوی تحت هدایتش شماره ۱۰ استقلال را در لیست خود قرار داده است.

با نمایش بسیار خوب تیم‌ملی در برابر یاران پیانیچ و گلزنی پدیده‌ای به نام قائدی، می‌توان با خیالی آسوده‌تر در انتظار بازی‌های آینده‌ی تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی نشست و هم‌چنین در انتظار شکوفایی یک ستاره‌ی دیگر ایران در سطح اول فوتبال جهان بود.

صفحه اینستاگرام تیم ملی ایران هم در واکنش به دومین پیروزی اسکوچیچ با تیم‌ملی ایران و اولین گلزنی قائدی نوشته:

نسل تازه و خون تازه.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال اخبار تیم ملی استقلال دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال مهدی قایدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد مهدی طارمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قایدی بهترین شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی که آخرین بار حضور در ترکیب تیم ملی ایران را در بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل سوریه تجربه کرده بود، امشب دوباره در جمع نفرات اصلی برابر ترکمنستان قرار گرفت و تک گل برتری شاگردان امیر قلعه‌نویی را به ثمر رساند.

ستاره ریزنقش تیم ملی ایران در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول در بازی امشب مقابل ترکمنستان موفق شد پاس مهدی طارمی را با ضربه تماشایی تبدیل به گل کند و برتری ایران را رقم بزند.

مهدی قایدی در حضور 70 دقیقه‌ای در بازی تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان در کنار گلزنی، بارها با فرارهای خود از سمت چپ زمین خطرناک ظاهر شد و عملکردش دوباره به چشم آمد.

این ستاره تیم ملی ایران با توجه به گلزنی و نمایشی که مقابل ترکمنستان داشت، به‌عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد.

دیگر خبرها

  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • مهدی قائدی بهترین بازیکن ترکمنستان - ایران
  • مهدی قایدی ، بهترین بازیکن ایران - ترکمنستان
  • خلاصه بازی ایران و ترکمنستان + فیلم
  • قایدی بهترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد
  • مهدی قایدی بهترین شد
  • پیروزی دشوار و صعود ایران در عشق‌آباد با تک‌گل نیمار آسیا
  • ببینید | برد ایران برابر ترکمنستان | صعود به مرحله بعد با طلسم شکنی
  • فیلم | گل زیبای مهدی قائدی به ترکمنستان
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد | زوج جذاب و جدید در خط حمله تیم ملی