Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان این که دریافت عوارض در مسیر آزادراه ارومیه به تبریز قابل قبول نیست، گفت: دریافت عوارض مستلزم ارائه خدمات رفاهی و آسایشی به عموم است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، آیدین رحمانی رضائیه ظهر پنج‌شنبه ۲۲ آبان‌ماه در جلسه بررسی مشکلات پل میان‌گذر دریاچه ارومیه، ضمن انتقاد از دریافت عوارضی مسیر ارومیه به تبریز، اظهار داشت: علی‌رغم درآمد بالا از طریق این عوارضی خدمات آن‌چنانی در مسیر آزادراه ارائه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که دریافت عوارضی در چند قطعه از مسیر آزادراه قابل قبول نخواهد بود، خاطر نشان کرد: دریافت عوارض از عموم، مسئولان و دستگاه‌های مربوطه را مؤظف به ارائه خدمات رفاهی و آسایشی می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی دلیل نامطقی بودن دریافت عوارض از مردم را عدم نگهداری قطعات ۱ و ۲ آزادراه دانست و گفت: از مردم بابت وضعیت موجود پل میان‌گذر عذر خواهی می‌کنم. همچنین سرمایه‌گذار دلیل این موضوع را عدم تحویل کامل پروژه اعلام  می‌کند.

رحمانی با تأکید بر این که نظارت مقیم به مسیر آزادراه و پل از استان صورت گیرد، بیان کرد: همچنین اداره کل راه و شهرسازی استان باید پیمانکار نگهداری از پل و مسیر را حداکثر تا پانزدهم آذرماه تعیین کند.

وی افزود: قطعات ۱ و ۲ مسیر آزادراه ارومیه-تبریز از استانداردهای لازم برخوردار نیست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دریاچه ارومیه انتقاد عوارض آزادراه ارومیه تبریز پل میانگذر آذربایجان غربی پل میانگذر دریاچه ارومیه مسیر آزادراه دریافت عوارض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی صفری در حاشیه بازدید از خانه انصاری ارومیه اظهار کرد: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتجانس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.   او گفت: هزینه مرمت در نظر گرفته شده در این فصل از مرمت بالغ بر بیست میلیارد ریال است.

دیگر خبرها

  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات از اهداف شورای شهر ارومیه