Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس ‌گفت: مشکلات ناهماهنگی و عدم برگزاری نشست‌های مشترک بین طرفین عراقی در زمینه ترخیص و صادرات ‌کالا، مشکلاتی را در مرز تمرچین پیرانشهر ایجاد کرده است. - اخبار استانها -

کمال حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به مشکلات مرز تمرچین پیرانشهر اظهار داشت: این مرز رسمی کشورمان با مشکلات زیرساختی مواجه است که باید برای آن چاره‌اندیشی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تصریح کرد: هم اکنون شرکت‌های فعال در مرز تمرچین مانند آغری بار و محور طلا، نیز دارای مسائل و مشکلاتی هستند که باید برطرف شوند.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات ساماندهی و جانمائی کامیون‌های ترانزیتی و همچنین مشکلات بازارچه موقت و غیر رسمی تمرچین و نبود محل مناسب برای کارگران پیله‌وران و مرزنشینان باید توسط مسئولان حل و فصل شود.

واردات کالا با کارت الکترونیک مرزنشینی در تمرچین پیرانشهر از سر گرفته شداز گوشه‌وکنار آذربایجان‌غربی| از دستگیری رمال میلیاردی تا افزایش تردد ناوگان باری از مرز تمرچینافزایش 82 درصدی تردد در مرز «تمرچین» پیرانشهر

وی با ابراز تاسف از اینکه گمرک تمرچین با کمبود نیروی متخصص مواجه است افزود: همچنین نبود دستگاه ایکس ری کامیونی و عدم تسریع در صادرات مواد مصرفی و تره بار، فعالیت در این مرز را با مشکل مواجه کرده است.

حسین‌پور اظهار داشت: از سوی دیگر مشکلات ناهماهنگی و عدم برگزاری نشست‌های مشترک بین طرفین عراقی در زمینه ترخیص و صادرات ‌کالا و تکریم ارباب رجوع در گمرک با پیله وران، تجار و مرزنشینان باید مورد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/7548/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرز تمرچین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون دلار گذشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  ناظر گمرکات مازندران با اشاره به اینکه پاکستان جز ۵ کشور اول مقصد کالا‌های صادراتی گمرکات مازندران در سال ۱۴۰۲ بوده، گفت: از این میزان تجارت ۱۱ میلیون و ۶۸۳ هزار دلار سهم صادرات گمرکات مازندران به پاکستان است. 

امیرجمشیدی، کالا‌های صادرشده به پاکستان را فرآورده‌های لبنی، مواد پلاستیکی، موادنساجی نام برد.

او اظهار داشت: طی سال ۱۴۰۲، ۱۶ هزار و ۸۷۳ دلار کالا از مبدا پاکستان از طریق گمرکات مازندران وارد کشور شده است.

ناظر گمرکات مازندران با اشاره به صادرات فراورده‌های لبنی طی فروردین ماه سال‌جاری به پاکستان گفت: گمرکات مازندران طی مدت یاد شده ۹۵۱هزار دلاربه این کشور صادر نموده که نسبت به مدت مشابه سال۱۴۰۱. رشد ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • صادرات ۱۲ هزار تُن کالا از قم در فروردین ۱۴۰۳
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون دلار گذشت
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • نشست وبیناری رئیس فدراسیون با مقامات اینلاین هاکی روسیه
  • صادرات ۲۸۶ میلیون دلاری ایران به پاکستان در ۳ ماه
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی