Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس اداره نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: طرح نوسازی خودرو با امکان ثبت نام و انتخاب خودروهای سمند EF۷ و پژو ۴۰۵ با سطح آلایندگی یورو ۵ در ارومیه آغاز شده است. - اخبار استانها -

توحید روانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به آغاز مرحله دوم نوسازی تاکسی‌های فرسوده در شهر ارومیه اظهار داشت: طرح نوسازی خودرو با امکان ثبت نام و انتخاب خودروهای سمند EF7 و پژو 405 با سطح آلایندگی یورو 5 آغاز شده و تمامی مالکان تاکسی‌های فرسوده می‌توانند با مراجعه به اداره نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه هر چه سریعتر نسبت به جایگزینی خودروی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سمند EF7 به قیمت 118 میلیون و 73 هزار تومان و پژو 405 به قیمت 104 میلیون و 951 هزار تومان است که رانندگان تاکسی‌های فرسوده در این مرحله می‌توانند با پرداخت نقدی، تاکسی نو تحویل بگیرند.

رئیس اداره نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: ظرفیت ثبت نام نیز در حال حاضر نامحدود است و بستگی به ظرفیت ایران خودرو دارد.

نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی تا پایان مهر در ارومیه ادامه دارداعلام شرایط دریافت وام 50 میلیونی نوسازی تاکسی‌هاجزئیات طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سال 98

وی با اشاره به استقبال تاکسی‌رانان در مرحله نخست ثبت نام تصریح کرد: در مرحله اول با توجه به اینکه مالکان تاکسی منتظر شرایط اقساطی بودند، در هفته‌های اول استقبال ضعیف بود اما در اواخر ثبت نام وضعیت رضایت‌بخش بوده است.

روانبخش اظهار داشت:خوشبختانه طرح نوسازی نوبت دوم که از دو روز گذشته آغاز شده، مورد استقبال بسیار تاکسی‌رانان شهر ارومیه قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه هم اکنون ظرفیت ثبت نام به صورت کشوری است، تاکسی‌رانان باید هر چه سریعتر ثبت نام کنند تا اداره تاکسی‌رانی بتواند ظرفیت بیشتری بگیرد.

رئیس اداره نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: با توجه به نوسانات قیمتی خودروها، در این مرحله طرح اقساطی وجود نداشته و ثبت نام به صورت نقدی انجام می شود.

انتهای پیام/7548/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تاکسی های فرسوده نوسازی تاکسی طرح نوسازی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه کردن کرایه تاکسی‌فعلا تخلف است ؛ متخلفان را معرفی کنید !

به گزارش پارس نیوز ، شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به ماده ۱۵ لایحه نرخ تاکسی ۱۴۰۳ گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در خصوص نرخ کرایه تاکسی‌ها به سامانه ۱۳۷ پلاس گزارش دهند.

وی در ادامه افزود: بهتر است شهروندان عزیز برای حصول نتیجه موردنظر و همچنین سهولت کار، پرداخت‌ها را الکترونیکی انجام دهند و با اسکن QR کد روی شیشه تاکسی‌ها و اطلاع از نرخ کرایه‌ها، از طریق اپلیکیشن شهرزاد، کرایه را پرداخت کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه امسال میانگین افزایش نرخ کرایه‌ها ۴۵ درصد است. این رقم در سال ۱۴۰۲ نیز نسبت به سال ۱۴۰۱ همین مقدار افزایش داشت.

سرپرست سازمان تاکسیرانی در خصوص روند نوسازی‌ها هم گفت: امسال هم تسهیلات نوسازی ناوگان شرایط مناسبی دارد و درصدد افزایش سقف تسهیلات از طریق صندوق کارآفرینی امید هستیم تا تاکسیرانان کارمزد پایین‌تر و اقساط با زمان بیشتر داشته باشند و خیال‌شان از جایگزینی راحت باشد. همچنین برقی‌سازی ناوگان هم در دست اقدام است و به‌زودی فراخوان‌هایش اعلام خواهد شد.

منبع : مهر

دیگر خبرها

  • راه‌ اندازی تعمیرگاه مخصوص خودروهای برقی در پایتخت
  • پرداخت تسهیلات ساخت مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد
  • اضافه کردن کرایه تاکسی‌فعلا تخلف است ؛ متخلفان را معرفی کنید !
  • نرخ کرایه تاکسی‌ها تا پیش از اردیبهشت‌ماه تغییر نمی‌کند
  • تاکسی های فرسوده همدان در انتظار نوسازی
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل