Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:59:55 GMT

مه غلیظ در گردنه های کوهستانی زنجان حاکم است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۷۴۲۴

مه غلیظ در گردنه های کوهستانی زنجان حاکم است

سرهنگ محمد علی عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت تردد در جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و افزود: با توجه به بارش باران طی روزهای گذشته مه غلیظ بر گردنه‌های کوهستانی استان زنجان حاکم است.

وی اظهار کرد: همچنین مه مقطعی درمحورهای زنجان به بیجار، زنجان به دندی و زنجان به دندی حاکم است.

رئیس پلیس راه استان زنجان، تأکید کرد: با توجه به وجود مه غلیظ در برخی از جاده‌های استان زنجان و گردنه‌های کوهستانی دید افقی برای رانندگان کاهش‌یافته که در این میان رانندگان آستانه دید خود را تقویت می‌کنند و با دقت و حوصله رانندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیمی گفت: مردم به‌محض اینکه قصد مسافرت داشته باشند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از باز بودن راه‌ها باخبر شوند و همچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها باخبر شوند و از مردم درخواست می‌شود در حد ممکن از مسافرت خود داری کنند.

کد خبر 5070188

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور تردد وسایل نقلیه ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا بوشهر بارش باران آمار کرونا محدودیت های کرونایی کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین هفته کتاب استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی اظهار داشت: با توجه به اینکه گردنه زاغه ملایر جزء محورهای پرتصادف و حادثه خیز استان بشمار می آمدکه سالانه شاهد تصادفات رخ به رخ منجر به فوت در این گردنه بودیم، در سال گذشته با استفاده از ظرفیت اکیپ امانی اداره کل اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی (نیوجرسی) بطول ۳/۵ کیلومتر در گردنه زاغه پایان رسید.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گفت با اشاره به فرسوده بودن سیستم های روشنایی موجود در گردنه زاغه، افزود: بمنظور ارتقاء ایمنی و رفع خاموشی های مکرر، عملیات نوسازی و انتقال سیستم روشنایی به رفوژ وسط در دستور کار اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان قرار گرفت که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۸٪  آماده بهربردای می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق گزارش و آمار پلیس راه استان بعد از نصب نیوجرسی تعداد تصادفات منجر به فوت در گردنه زاغه به صفر رسیده است و این گردنه نیز از نقاط حادثه خیز استان خارج شده و هم اکنون جزء گردنه های  ایمن استان همدان محسوب می شود.

دیگر خبرها

  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • دستگاه‌های اجرایی البرز با هشدار هواشناسی به حالت آماده باش درآمدند
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است