Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر در آمریکای جنوبی، بامداد امروز (جمعه) تیم ملی آرژانتین در ورزشگاه بومبونرا در شهر بوینس‌آیرس به مصاف پاراگوئه رفت و برابر میهمانش با تساوی یک بر یک متوقف شد.

 

در این بازی ابتدا آنخل رومرو در دقیقه 21 از روی نقطه پنالتی برای میهمان گلزنی کرد، اما نیکولاس گونزالس در دقیقه 41 کار را برای آلبی‌سلسته به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

آرژانتین با این تساوی خانگی 7 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به برزیل 6 امتیازی، در صدر جدول قرار گرفت. پاراگوئه نیز با 5 امتیاز در رده چهارم ایستاد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آرژانتین مسی پاراگوئه انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم / واقعیت ماجرا چیست؟!

رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشکلی ندارد.

به گزارش طرفداری، رامین رضاییان مافع آماده این روزهای سپاهان برای بازی مقابل پرسپولیس محروم نیست.

رامین رضاییان مدافع سپاهان که در پیروزی 2-1 ملوان در ترکیب تیم مورایس حضور داشت، در ثانیه های پایانی نیمه اول کارت زرد گرفت و در برخی رسانه گفته شد که این بازیکن بازی بعدی حساس تیمش مقابل پرسپولیس را به دلیل 4 کارته شدن از دست داده است.

اما رامین رضاییان با انتشار یک استوری اعلام کرد که این خبر کذب است و 3 کارته است و برای رویارویی با تیم سابقش مشکلی ندارد.

ایرنا نوشت: داستان تعداد کارت زرد های رامین رضاییان در ساعات گذشته ، تبدیل به یکی از موضوعات جنجالی دیگر فوتبال ایران شده است.

این بازیکن در حالی امروز مقابل ملوان با کارت زرد داور جریمه شد که رسانه ها مدعی بودند ، رامین با دریافت این کارت زرد از حضور در دیدار مقابل پرسپولیس به علت ۴ کارته شدن، محروم خواهد شد.

خبر محرومیت با واکنش‌ این بازیکن در فضای مجازی رو به رو شد و رامین با انتشار یک استوری مدعی شد که تنها سه کارت زرد دریافت کرده است.

اما واقعیت ماجرا چیست؟!

طبق داده های سایت های آماری رامین رضاییان در دیدار زیر با کارت زرد داور جریمه شده :

????دقیقه 56 برابر نساجی
????دقیقه 96 برابر پرسپولیس 
????دقیقه 93 برابر آلومینیوم
????دقیقه 90 برابر هوادار
????دقیقه 50 برابر ملوان

باشگاه سپاهان مدعی است که  رامین رضاییان در دیدار مقابل آلومینیوم کارت زردی دریافت نکرده که این ادعا درست به نظر می‌رسد اما با احتساب کارت زردی که رضاییان مقابل هوادار دریافت کرده، امروز او چهار کارته شده و در دیدار مقابل پرسپولیس محروم خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرشاد احمدزاده نگذاشت گل به نام رامین رضاییان ثبت شود! (فیلم) غیر رسمی؛ رامین رضاییان از الشحانیه جدا شد؛ مدافع ملی‌پوش پرسپولیسی می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم / واقعیت ماجرا چیست؟!
  • لیورپول برد و در کورس قهرمانی باقی ماند
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • تساوی تیم میلاد محمدی و شکست خانگی کایسری‌اسپور