Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اندیمشک گفت: اخبار منتشر شده در فضای مجازی درباره مسدود بودن آزادراه اندیمشک_ خرم آباد غیر واقع بوده و این آزادراه باز و تردد وسایل نقلیه در آن برقرار است. - اخبار استانها -

علی میرعالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، اظهار داشت: علیرغم انتشار اخباری مبنی بر انسداد محور اندیمشک _خرم آباد، این محور در حال حاضر باز و تردد در آن برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برخلاف آنچه شب گذشته در فضای مجازی و کانال‌های پیام‌رسان منتشر شده بود، محور اندیمشک _خرم آباد پس از باران‌های روزهای گذشته باز بوده و تردد در آزادراه به روال عادی در جریان می‌باشد.

مسیر 5 روستای شهر اراک مسدود شد/ کمربندی جدید جایگزین مسیر قبلیجاده چالوس مسدود شد/ افزایش تردد در جاده‌های کشورفرماندار قلعه گنج: همراه با مسدودکردن چاه‌های غیرمجاز به فکر اقتصاد کشاورزان هم باشیم

انتهای پیام/341/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • اعلام نرخ جدید عوارض آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها