Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار شهرستان شیراز از تعطیلی دو مجلس عروسی در دو تالار در حاشیه شهر شیراز و احضار عوامل اصلی برگزاری مراسم به مراجع قضایی خبر داد. - اخبار استانها -

محمدرضا امیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از شیراز، اظهار داشت:  شامگاه گذشته_پنجشنبه 22 آبان‌ماه_ طبق گزارش و پیگیری‌های خبرنگار تسنیم مبنی بر برپایی دو مجلس عروسی در تالار خان 1 و 2 کیلومتر یک جاده شیراز بیدزرد-طفیهان تعطیل و متصدی توسط ماموران اداره اماکن بازداشت و به اتهام تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وضعیت استان و کلانشهر شیراز به علت شیوع و گسترش ویروس مرگبار کرونا قرمز است و عامل اصلی این وضعیت برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و مراسمات است.

امیری مطرح کرد: حفظ جان و سلامتی مردم خط قرمز و قانون است و تا عادی شدن شرایط اجازه برگزاری هیچ گونه مراسم ختم، عروسی و تجمع عمومی صادر نخواهد شد.

عواقب برگزاری عروسی در شرایط کرونایی / 150 نفر در بردسکن در مجلس عروسی ‌به کووید 19 مبتلا شدندمجلس عروسی را به بعد از کرونا موکول کنید/کووید 19 شوخی‌بردار نیستآتش‌سوزی در مجلس عروسی در یاسوج + عکس

فرماندار شهرستان شیراز یادآور شد: با هر فردی که بخواهد سلامت و جان مردم را به خطر بیندازد، بدون اغماض برخورد قاطع خواهد شد.

امیری در پایان ضمن قدردانی از پیگیری خبرنگار تسنیم برای گزارش داده شده، تصریح کرد: این موضوع با همکاری مدیریت اماکن نیروی انتظامی بیدزرد انجام شد.

انتهای پیام/422

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد

عبداله خوان‌زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت : به منظور اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و کاهش آمار سقط جنین مراکز نفس در آبادان و خرمشهر تجهیز و راه اندازی شده است.

او با بیان اینکه مرکز نفس( نجات فرزند سقط) در شادگان نیز به زودی راه اندازی می شود تاکید کرد هدف از این اقدام مقابله با سقط عمدی جنین است.

این مسئول ساماندهی فرایند کشف و شناسایی جرائم مرتبط با سقط جنین عمدی، همراهی و همکاری مراجع قضایی و نهادهای امنیتی را برای ساماندهی فرایند معرفی متخلفین به مراجع قضایی و پیگیری احکام صادره از سوی این مراجع برای متخلفین را نیز خواستار شد.

بنا بر گفته های خوان زاده اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی جامعه پزشکی پیراپزشکی، داروخانه‌ها، عطاری‌ها و تجهیزات پزشکی در بخش دولتی و خصوصی در زمینه دستورالعمل‌ها قوانین و مجازات‌های مرتبط با سقط جنین عمدی را عوامل موثری در کاهش سقط عمدی جنین برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد
  • (تصاویر) تشریفات خاص برگزاری جشن عروسی صائبین مندایی
  • مرغ داری آلوده کننده تالاب انزلی به مراجع قضایی معرفی شد
  • ارتباط عوامل حمله تروریستی در مسکو با اوکراین مشخص شد
  • عکس/ مراسم عروسی در چادرهای آوارگان در دیرالبلح
  • نبود امکانات عامل کاهش استقبال ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه شیراز است
  • لزوم توجه مراجع تقلید به آموزش طلاب
  • زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد