Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره پیگیری مراحل مربوط به وصول گراندز رای سرمربی سابق تیم ملی توضیحاتی ارائه کرد.

 روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره پیگیری مراحل مربوط به وصول گراندز رای سرمربی سابق تیم ملی توضیحاتی ارائه کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

۱- به اطلاع میرساند پس از ابلاغ خلاصه رای مربوط به پرونده مارک ویلموتس، شرح کامل رای نیز که از سوی کمیته وضعیت فیفا صادر شده، به فدراسیون فوتبال ابلاغ گردیده و از تاریخ ۱۳ آبان، این تصمیم ظرف مدت ۲۱ روز قابل تجدید نظرخواهی در دیوان داوری برای ورزش خواهدبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- از زمان ابلاغ خلاصه رای و شرح کامل آن، فدراسیون فوتبال اقدام به بررسی و انجام مقدمات لازم برای طرح دعوا در دیوان داوری برای ورزش (cas) نموده و در این خصوص از تمام ظرفیت های موجود در کشور از جمله معاونت حقوقی ریاست جمهوری، وزارت ورزش و جوانان و نیز وکلای حقوق ورزشی ایرانی و دفاتر حقوق ورزشی خارجی استفاده می نماید.

۳- در این راستا فدراسیون فوتبال، ظرف مدت مقرر قانونی، تجدیدنظر خواهی خود را در دیوان بین المللی داوری برای ورزش، ثبت و با عنایت به موارد قید شده در شرح دادنامه، با استفاده از مستندات موجود و لوایحی که در دست تهیه است، با حداکثر توان در طول فرآیند رسیدگی، با کمک مشاوران و حقوق دانان حاذق داخلی و خارجی، تمام تلاش خود را در جهت نقض دادنامه صادر شده، معمول خواهد کرد.

۴- با عنایت به عدم قطعیت رای در برهه کنونی و نظر به جلوگیری از ورود خدشه به فرآیند دفاع در پرونده در مرحله تجدیدنظرخواهی در CAS و از آنجا که بیان و ارائه مطالب مربوط به پرونده، می‌تواند در فرایند رسیدگی قابل استناد قرار بگیرد، از رسانه های معتبر داخلی انتظار می‌رود جهت حفظ منافع ملی، از گمانه زنی های غیر قطعی، انتشار اسناد، مدارک و مطالب مربوط به پرونده، تا قبل از اتمام فرآیند دادرسی در دیوان بین المللی داوری برای ورزش، خودداری نمایند. بدیهی است که اطلاع رسانی دقیق و تحلیل موارد ماهیتی و حقوقی، بعد از اتمام فرآیند دفاع و رسیدگی، توسط فدراسیون به طور کامل انجام خواهد شد و رسانه های محترم نیز می‌توانند به بررسی دقیق و کامل موضوع اقدام نمایند.

به گزارش فارس بر خلاف انتظارات، قاضی پرونده به عبارت معروف certain fee در قرارداد استناد نکرده است و آن را به دلیل ابهام و دقیق نبودن، مورد توجه قرار نداده و از این باب، محکومیتی متوجه فوتبال ایران قرار نگرفته است. چیزی که فدراسیون ایران را در نهایت به پرداخت غرامتی بیش از 6 میلیون یورو محکوم کرده است، قدرت تیم وکلای ویلموتس و شناخت بالای آنان از قوانین سوییس است.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال داوری برای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان غربی

مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی گفت: در سال گذشته تعداد ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که از این تعداد ۱۳۵۹ پرونده مربوط به مردان و ۴۶ مورد زنان بود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، موسی ادیب فر مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی گفت: در سال گذشته تعداد ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که از این تعداد ۱۳۵۹ پرونده مربوط به مردان و ۴۶ مورد زنان بود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۲۸ هزار و ۷۷ پرونده نزاع در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که ۷۷۵۰ پرونده برای زنان و ۲۰ هزار و ۳۲۷ پرونده مربوط به مردان است.

ادیب فر با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد ۱۳ هزارو ۴۰۸پ رونده مربوط به تصادفات جرحی در پزشکی قانونی استان تشکیل شد، یاد آور شد: همچنین در این مدت ۷۲ هزار و ۶۸۹ معاینه توسط پزشکی قانونی استان انجام و تشکیل پرونده شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۳۲۷ مورد مجوز سقط جنین توسط پزشکی قانونی استان تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته برای ۱۹۱۵ مرد و ۵۰۸ زن مجوز دفن صادر شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته ۶۲ مورد مجوز فوت ناشی از سوختگی، ۴۲ مورد مجوز فوت ناشی از غرق شدگی، ۴۲ مجوز فوت ناشی از سرمازدگی، ۱۲ مورد مجوز فوت ناشی از برق گرفتگی و ۴۰۹ مورد مجوز برای مرگ‌های طبیعی که بر اثر بیماری صورت گرفته، توسط پزشکی قانونی استان صادر شده است.

دیگر خبرها

  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال
  • ثبت ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان غربی
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست