Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@12:08:50 GMT

انصاری به یک شرط در پرسپولیس می‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۸۷۷۶

مدافع مصدوم تیم فوتبال تنها در یک صورت می‌تواند در این تیم بماند.

خبرگزاری میزان - یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از اینکه این تیم به قطر سفر کند و در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، در نامه‌ای به باشگاه اعلام کرد که محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه برای فصل پیش در تفکرات وی جایی ندارند و می‌توانند از تیم جدا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، چند روز پیش ربیع‌خواه جدایی‌اش از پرسپولیس نهایی شد و با عقد قراردادی برای فصل پیش‌رو به تیم آلومینیوم اراک پیوست. از سوی دیگر، شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری هم از پرسپولیس جدا شدند و این باشگاه هنوز موفق نشده بازیکن جایگزینی برای آنها جذب کند. به همین خاطر این احتمال وجود دارد که برخلاف ربیع‌خواه، انصاری در پرسپولیس بماند.

با این حال، ماندن انصاری در پرسپولیس تنها بستگی به یک مسئله دارد که آن هم شرایط مصدومیت وی است. انصاری به دلیل پارگی رباط صلیبی که در فصل پیش برایش رخ داد، فعلا نمی‌تواند در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت کند و به همین خاطر او تنها در شرایطی می‌تواند در تیمش بماند که مصدومیتش زودتر بهبود یابد و بتواند در تمرینات گروهی حضور پیدا کند.

گفته می‌شود در صورتی که انصاری بتواند زودتر به تمرینات گروهی بازگردد و شرایط بازی پیدا کند، یحیی چندان هم بی‌میل به حفظ او نیست. انصاری قابلیت بازی در دو پست مدافع وسط و مدافع چپ را دارد و می‌تواند جای خالی نادری و خلیل‌زاده را پُر کند. در این وضعیت، تنها یک مورد باقی می‌ماند و آن هم مسائل مالی و توافق انصاری با مسئولان این باشگاه است که این مسئله هم دست یحیی و کادرش نیست.

البته شنیده می‌شود برخی از افراد کنار تیم، خیلی موافق ادامه حضور انصاری در پرسپولیس نیستند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: چه کسی جانشین خلیل‌زاده در پرسپولیس می‌شود؟

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس یحیی گل محمدی محمد انصاری لیگ برتر فوتبال محمد نادری شجاع خلیل زاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس یحیی گل محمدی محمد انصاری لیگ برتر فوتبال محمد نادری شجاع خلیل زاده خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید

به گزارش همشهری آنلاین در تابستانی که گذشت سه بازیکن سابق پرسپولیس به شکلی در لیست گل‌محمدی جایی نگرفتند تا مجبور شوند به تراکتور بروند. شجاع خلیل‌زاده خیلی دوست داشت همراه با کنعانی‌زادگان به پرسپولیس برگردد اما یحیی خواهان حفظ پورعلی‌گنجی و گولسیانی شد و کنعانی را به شجاع ترجیح داد. شجاع در دوره‌ای که در پرسپولیس حضور داشت، دو ماه قبل از فینال لیگ قهرمانان این تیم را به مقصد الریان ترک کرده بود و این مساله در مخالفت یحیی با بازگشت او به پرسپولیس بی‌تاثیر نبود.

سیامک نعمتی نیز در نیم‌فصل لیگ قبل در لیست مازاد یحیی قرار گرفت اما با اصرار تا پایان فصل ماند اما باز هم در تابستان در لیست فروش پرسپولیس قرار گرفت و بعد هم راهی تراکتور شد. او بعد از جدایی علیه یحیی مصاحبه تندی انجام داد و حتی همسرش نیز بعد از جدایی یحیی از پرسپولیس علیه وی استوری طعنه‌آمیزی را منتشر کرد. در حال حاضر حضور یحیی در تبریز بدترین و غیرمنتظره‌ترین خبر برای نعمتی است. مهدی عبدی هم در تابستان با نظر یحیی از لیست بزرگسالان پرسپولیس خارج شد و به صورت قرضی به تراکتور رفت. مشکل گل‌محمدی با نعمتی و عبدی غیرفنی نبود و او هر دو بازیکن را به خاطر عدم دوندگی زیاد در میدان از تیمش کنار گذاشت. مشکلی که خمز هم با این دو بازیکن داشت.

حالا شاید این ۳ بازیکن آرزو کنند یحیی به تبریز نرود.

کد خبر 846517 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟