Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@23:21:15 GMT

بازگشت محمد انصاری به پرسپولیس فراهم شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۸۸۵۷

بازگشت محمد انصاری به پرسپولیس فراهم شد

رویداد۲۴ پرسپولیس که به دلیل جدایی شجاع خلیل‌زاده در خط دفاع با مشکل کمبود بازیکن روبه‌روست در چند وقت اخیر به دنبال گزینه‌های مختلف برای این پست بود که ظاهراً هرکدام به دلایلی شرایط حضور در جمع سرخپوشان را نداشتند.

از همین رو طی آخرین تصمیم یحیی گل‌محمدی قرار بر این شد که محمد انصاری، مدافع سابق پرسپولیس که مدتی قبل به صورت توافقی از این تیم جدا شد به جمع سرخپوشان برگردد و در تمرینات حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌محمدی، انصاری را در فهرست مازاد خود قرار داده بود و اعلام کرده بود نیازی به این بازیکن ندارد، ولی حالا در شرایط حال حاضر این تیم که نیاز مبرم به یک مدافع احساس می‌شود و با توجه به محدودیت‌هایی که در جذب بازیکن وجود دارد، سرمربی سرخپوشان با بازگشت انصاری به جمع بازیکنانش موافقت کرده است. انصاری در این مدت با چند باشگاه لیگ برتری که خواهان به خدمت گرفتنش بودند وارد مذاکره شده بود، ولی با هیچکدام به توافق نهایی نرسید تا در نهایت زمینه بازگشتش به پرسپولیس فراهم شود. به این ترتیب به نظر می‌رسد دغدغه پرسپولیس در خط دفاع رفع شود و با حضور انصاری، جلال حسینی و کنعانی‌زادگان تا حد زیادی این تیم از جذب بازیکن جدید در پست دفاع بی‌نیاز شود.

لازم به ذکر است که انصاری علاوه بر دفاع میانی، توانایی بازی در پست دفاع چپ را هم دارد و نبود جانشین برای سعید آقایی با جدایی محمد نادری هم که دغدغه دیگر پرسپولیس بود تا حدی رفع می‌شود. منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسولیس یحیی گل محمدی ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان، ۲۹ بازیکن و ۶ مربی از آذربایجان‌غربی به اردوهای تیم‌های ملی والیبال مردان ایران در رده‌های سنی مختلف دعوت شدند.

در این راستا بازیکنان آرمین آسیایی، علی فرامرز، محمد سلطانی و مربی ایرج مهدی‌زاده به تیم ملی دانش آموزی دعوت شدند.

محمدامین ملکی، متین قهرمانی، امیرمحمد رفیعی، امیررضا سعادت ساری بی گلو، هادی غلامی، فرزین قادری، علی شیخ زاد و امیر محمد نوری نیز بازیکنانی هستند که به تیم ملی نوجوانان دعوت شدند. در این رده سنی حامد حج به عنوان مربی حضور دارد.

حسین پایاب، رضا عزیزی، امیررضا عباسی، سبحان نژادی، آرین محمودی نژاد، پدرام بابایی و یاسین امری ۷ بازیکن دعوت شده به تیم ملی جوانان هستند که در این رده نیز امین علی اکبری به عنوان مربی به تیم ملی دعوت شد.

در تیم بزرگسالان نیز میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی، مبین نصری، میثم صالحی، امیرحسین توخته، محمد ولیزاده، رضا رضایی، محمدرضا حضرت‌پور، بردیا سعادت، متین احمدی و محمد بربست به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.

در این رده سنی عبدالرضا علیزاده، امیرملک زاده و توحید اصغری به عنوان مربیان تیم ملی حضور دارند.

جالب است بدانید از ۳۵ نفر بازیکن و مربی فوق‌الذکر ۳۳ نفر سهم مرکز آذربایجان‌غربی یعنی شهرستان ارومیه است.

استان آذربایجان‌غربی یکی از قطب‌های رشته والیبال کشور است بطوریکه سایت فدراسیون جهانی والیبال، شهر ارومیه را شهر عشاق والیبال نام گذاشته است.

در سال جاری تیم شهرداری ارومیه نماینده استان در لیگ برتر موفق شد عنوان سوم را کسب کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896210

دیگر خبرها

  • بازگشت استقلال به صدر جدول با ۱۰ دقیقه پراسترس! + فیلم
  • بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • سه پنالتی علیه الهلال، یکی از یکی درست‌تر!
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال