Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: براساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته در روز دوم اجرای طرح تعطیلی واحدهای صنفی غیرضرور، بیش از ۹۰ درصد کسبه سطح استان در موعد مقرر ساعت ۱۸ نسبت به تعطیلی محل فعالیت خود اقدام کرده‌اند. - اخبار استانها -

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با بیان اینکه بازار در اقدامی خودجوش و مؤثر خود بار دیگر به یاری و کمک کادر بهداشت و درمان آمده است، اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته در روز دوم اجرای طرح تعطیلی واحدهای صنفی غیرضرور برای مقابله با کرونا، بیش از 90 درصد کسبه سطح استان در موعد مقرر ساعت 18 نسبت به تعطیلی محل فعالیت خود اقدام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: البته در معابر اصلی و خیابان‌های پرترافیک و پرتردد شهر قزوین از جمله‌ خیابان‌های امام، خیام، نادری، طالقانی قزوین، تقریباً 100 درصد کسبه به این مهم و درخواست پاسخ مثبت دادند و نسبت به تعطیلی اقدام کردند.

حبیبی ادامه داد: بازار در اقدامی خودجوش و مؤثر خود بار دیگر به یاری و کمک کادر بهداشت و درمان آمده و در واقع حرکت قابل ستایش اسفند و فروردین‌ماه گذشته را تکرار کردند. بنابراین کسبه و بازار به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده و امروز از مردم هم انتظار می‌رود که رفت‌وآمد خود به بازار را محدود کنند تا هرچه سریع‌تر بتوانیم شیوع این بیماری را مهار کنیم.

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای استان قزوین با بیان اینکه 34 هزار مغازه و واحد صنفی استان در این حرکت بهداشتی اقدام به تعطیلی محل فعالیت خود بعد از ساعت 6 بعدازظهر کرده‌اند، گفت: همچنین 5 هزار واحدهای صنفی هم که مایحتاج ضروری مردم را تامین می‌کنند، از ساعت 18 به بعد در سطح شهرهای استان فعالیت دارند.

تردد خودروهای با پلاک‌ غیربومی به استان قزوین ممنوع شد3 مرکز اصلی کنترل بحران کرونا در قزوین ایجاد می‌شودچه مناطقی از استان قزوین بیشترین بیماران کرونایی را دارند؟

حبیبی با تاکید بر اینکه همه باید برای ریشه‌کن شدن کرونا کمک کنند، خاطرنشان کرد: طبیعتاً با تعطیلی بازار از ساعت 18 بعدازظهر انتظار می‌رود که بازار تردد پیاده نداشته باشد و معابر سطح شهرهم از خودرو خلوت شود. همان‌طور که بازار به صحنه آمد، مردم هم باید بازارگردی را محدود کنند و رانندگان هم خیابان‌ها را خلوت کنند. تنها در این صورت خواهد بود که کرونا تنها خواهد ماند و خواهد مرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا استانداری قزوین پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا درصد کسبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضع احداث واحد‌های بزرگ مقیاس پرورش مرغ گوشتی (مگافارم) گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ به ۱۲ درصد رسیده است.

محمد علیمهری افزود: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

معاون استاندار تهران گفت: برنامه ریزی اولیه برای احداث ۲ مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید افزود: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغداری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

دیگر خبرها

  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی
  • ارتباط با دنیا در صورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی را هم جویا شوید!
  • ارتباط با دنیا درصورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی هم جویا شوید!
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟