Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@18:48:17 GMT

محمد انصاری در پرسپولیس ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۹۴۹۹

محمد انصاری در پرسپولیس ماندنی شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی که پیش از این یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرده بود به محسن ربیع خواه و محمد انصاری احتیاجی ندارد، اما با اعلام رضایت یحیی، محمد انصاری در پرسپولیس ماندنی شد و پس از رفع مصدومیت در تمرینات تیمی شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این درحالی است که محسن ربیع خواه، هافبک سابق سرخ‌ها به تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیوسته و قرار است در ادامه لیگ برتر با این تیم حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید

احتمال حضور جوان‌های پرسپولیس مقابل صنعت نفت

همچنین قرار است مباحث مالی مربوط به انصاری هم در جلسه‌ای با او حل شود، تا با رفع این موضوع مدافع سرخ پوشان بدون مشکل بتواند کار خود را در این تیم پیگیری کند.

طبق اعلام پزشک معالج انصاری این بازیکن با انجام دادن تمرینات بازتوانی ناشی از عمل جراحی رباط صلیبی و مینیسک، از اوایل دی مشکلی برای بازی ندارد و می‌تواند به میدان برود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس مدت‌هاست که به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی این تیم دور است و به نظر می‌رسد فصل برای این بازیکن تمام شده باشد.

به گزارش مشرق، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • درویش در پرسپولیس ماندنی شد
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال