Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@02:06:12 GMT

سیدهادی فتوت مداح جوان درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۹۶۹۸

سیدهادی فتوت مداح جوان درگذشت

به گزارش فارس، سیدهادی فتوت، ذاکر جوان اهل‌بیت علیهم‌السلام که مدت‌ها از بیماری قلبی رنج می‌برد، شامگاه پنج‌شنبه دچار حمله قلبی شد و به دلیل تراکم فعالیت اورژانس و دیر رسیدن آمبولانس، در منزل جان به جان آفرین تسلیم کرد.

همسر این مداح جوان گفت: سیدهادی قبلا سابقه بیماری قلبی داشت و هر از گاهی به پزشک مراجعه می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیشب از دیدار پدرش برمی‌گشتیم که دچار حمله قلبی شد. به اورژانس زنگ زدیم، اما آمبولانس نیامد تا اینکه همسرم دچار ایست قلبی شد و در ۳۸ سالگی مقابل دیدگان فرزندش از دنیا رفت.

پیکر این مداح جوان، بدون تشریفات خاص، احتمالا در قطعه روضةالحسین (۳۰۱) بهشت زهرا که به مداحان و ذاکران اهل‌بیت اختصاص دارد، دفن خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود قلعه سفیدی صبح چهارشنبه در نشست کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت شهدای عملیات غرور آفرین بازی دراز و یادواره شهید شیرودی، اظهار کرد: اقدامات و هماهنگی‌های لازم در خصوص ارائه خدمات امداد و نجات، اورژانس و مدیریت و انتقال مصدومین و بیماران در همایش سالگرد عملیات غرور آفرین بازی دراز توسط اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه صورت گرفته است.

وی افزود: علاوه بر آمبولانس‌ها و موتورلانس های در نظر گرفته شده ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس هوایی جهت اعزام و انتقال مصدومین احتمالی مستقر خواهند شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: در طول مسیر از ورودی شهرستان کنگاور تا محل یادمان در محل‌های مشخص شده آمبولانس‌ها استقرار خواهند داشت.

کد خبر 6080556

دیگر خبرها

  • ماجرای حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی / کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز
  • دوری ۳ تا ۴ هفته‌ای ایوان اندیکا از میادین
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • راه‌اندازی اورژانس دریایی خارگ تسریع شود
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت
  • اهدای خون احتمال سکته قلبی را کاهش می‌دهد