Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

پس از جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری از تیم فوتبال پرسپولیس ، مباحث مختلفی درباره احتمال باقی ماندن محسن ربیع خواه و محمد انصاری در جمع سرخ پوشان مطرح شد.

با این وجود یحیی گل محمدی به این موضوع چراغ سبز نشان نداد تا ربیع خواه در نهایت با عقد قرارداد با آلومینیوم اراک به جمع شاگردان رسول خطیبی اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته درباره انصاری که این روزها تمرینات بازتوانی پس از آسیب دیدگی اش را به شکل جدی پیگیری می کند ماجرا تا حد زیادی تغییر کرده است.

در فاصله پنج روز مانده تا اتمام فصل نقل و انتقالات و در شرایطی که پرسپولیس مدافع جدیدی جذب نکرده سرمربی تیم در گفت و گو با مسئولان باشگاه موافقت خود را با ادامه حضور انصاری در تیم اعلام کرده و به زودی شاهد حضور وی در تمرینات و پیگیری تمرینات اختصاصی اش زیرنظر کادر پزشکی سرخ پوشان خواهیم بود. 

البته گل محمدی از مسئولان باشگاه درخواست کرده مباحث مالی مربوط به انصاری را هم در جلسه ای با وی حل کنند تا با رفع این موضوع مدافع با اخلاق سرخ پوشان بدون مشکل بتواند کار خود را در این تیم پیگیری کند.

طبق اعلام پزشک معالج انصاری ای بازیکن با انجام دادن تمرینات بازتوانی ناشی از عمل جراحی رباط صلیبی و مینیسک از اوایل دی مشکلی برای بازی ندارد اما باید دید آیا کادر پزشکی سرخ پوشان می تواند وی را به دیدار فینال لیگ قهرمانان در تاریخ 29 آذر برساند؟

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس محمد انصاری یحیی گل محمدی پرسپولیس یحیی گل محمدی محمد انصاری محسن ربیع خواه سرخ پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رافائل سیلوا مدافع استقلال که به دلیل آسیب دیدگی در دو بازی اخیر این تیم حضور نداشت به دیدار برابر تراکتور نخواهد رسید.

به نقل از ایسنا سیلوا این روزها مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا بتواند زودتر به تمرینات و میادین برگردد اما به نظر می‌رسد استقلال برای این بازی هم نمی‌تواند از وجود مدافع خود استفاده کند.

آرمین سهرابیان دیگر مدافع استقلال مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در دیدارهای آتی نخواهد داشت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897824

دیگر خبرها

  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند
  • مبلغ پیشنهادی به مدافع ملی‌پوش پرسپولیس از شرق آسیا؛ یک میلیون دلار!
  • اعلام زمان حضور مدافع خاطی پرسپولیس در کمیته انضباطی به دلیل شادی گل جنجالی
  • زمان حضور مدافع پرسپولیس در کمیته انضباطی