Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@23:13:25 GMT

دشمن دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۹۸۱۹

دشمن دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: تقوا بازدارنده و سپری در برابر گناه است. فرد متقی وقتی به درجه اعلای تقوا می‌رسد و سخن حق می‌گوید حتی اگر به ضرر او باشد و در نماز خشوع و خضوع دارد.

امام جمعه عسلویه افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند سیاست ما در مقابل آمریکا حساب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سیاست با رفت و آمد افراد تغییر نمی‌کند. ممکن است حوادثی اتفاق بیفتد ولی سیاست ما تغییر نمی‌کند. برخی به انتخابات آمریکا چشم دوخته‌اند خودشان را سیاسی هم می‌دانند بعد از چهل سال نمی‌دانند یا دلشان به آنها خوش کردند.

هاشمی نژاد اضافه کرد: آمریکا هر جا باشد قتل و خونریزی و فساد است. ما به قول رهبر معظم انقلاب نگاهمان باید به درون باشد و به ظرفیت داخل توجه کنیم.

وی تصریح کرد: ستمگری و تسلط بر دنیا و ظلم کردن سیاست آمریکا است؛ هم به ملت خودشان خیانت می‌کنند هم به کل دنیا، هنوز از آسیب‌هایی که با برجام بر کشور وارد شده فارغ نشدیم دنبال مذاکره هستند مذاکره اشتباه محض است.

امام جمعه عسلویه ادامه داد: وصیت نامه سردار دل‌ها را بخوانیم ایشان در وصیت‌نامه‌اش می‌گوید خدا را شکر می‌کنم که مرا در مسیر اسلام و انقلاب قرار داد و در محضر ولایت خامنه ای بودم رهبر انقلاب را مظلوم و تنها می‌بینم. او نیازمند همراهی ماست. بعضی از علما هم در برخی موارد سکوت می‌کنند. باید صدایشان بلند باشد حوزه‌های علمیه هم باید در میدان باشند.

وی در واکنش به سیاست‌های استکبار به خصوص انگلیس خبیث در ایجاد تفرقه درامت اسلامی هشدار داد.

هاشمی نژاد بیان کرد: گروهی وابسته انگلیس و به عنوان شیعه‌های انگلیسی بر ضد اسلام فعالیت می‌کنند. اخیراً کلیپی تهیه کرده و نشر داده و به بزرگان اهل سنت اهانت کرده‌اند. کار غلطی است و مذموم است.

وی خاطرنشان کرد: این کار را با هدف به جان هم انداختن مسلمانان انجام می‌دهند. رهبر انقلاب این کار را حرام دانسته است. این کار تفرقه است و تفرقه به نفع دشمنان اسلام است. باید هوشیار و مراقب باشیم و در دام نقشه‌های پلید دشمنان اسلام نیفتیم.

کد خبر 5070414

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر عسلویه سید علی هاشمی نژاد خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر بارش باران محدودیت های کرونایی کرمانشاه شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا گرگان مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل: به دنبال تشدید تنش با ایران نیستیم

اسرائیل به آمریکا اعلام کرده که به دنبال تشدید تنش قابل توجه با ایران نیست.

به گزارش فارس، یک مقام دولت آمریکا یکشنبه شب به وقت تهران با بیان این موضوع گفت: «جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به وضوح به نخست وزیر اسرائیل گفته است که باید به دقت در مورد خطرات تشدید تنش تفکر شود.»

در تحولی دیگر، به دنبال پاسخ اخیر ایران به حمله تروریستی رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولی در دمشق، سران گروه «جی-۷» یکشنبه شب بیانیه ضد ایرانی صادر کردند.

سران گروه هفت پس از یک تماس ویدیویی اعلام کردند: «ما حمله مستقیم و بی‌سابقه ایران به اسرائیل را به صراحت محکوم می‌کنیم. ایران صد‌ها پهپاد و موشک به سمت اسرائیل شلیک کرد.»

در همین راستا سی ان ان به نقل از مقامات اسرائیلی گفت: جلسه کابینه جنگ اسرائیل بدون تصمیم گیری در مورد نحوه واکنش به حمله ایران پایان یافت.

به دنبال حمله تروریستی اخیر اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق و شهادت چند تن از شهروندان ایرانی، ایران اعلام کرده بود که به این اقدام تل آویو پاسخ خواهد داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین ساعت بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) اعلام کرد که دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

دیگر خبرها

  • ناامنی‌های اخیر باهدف ایجاد تفرقه بین امت اسلامی طراحی شده بود
  • حرکت بزرگ سپاه اسلام امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد کرد
  • واکنش جامعه روحانیت مبارز به حمله ایران به اسرائیل /سنگ دشمن را از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادیم
  • بیانیه جامعه روحانیت مبارز در مورد پاسخ ایران به اسرائیل: رزمندگان اسلام سنگ دشمن از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادند و توان و اراده‌ی دفاع از مظلوم و کوتاه نیامدن از عزّت اسلامی و ایرانی را به اثبات رساندند
  • ناامنی‌ هایی که باهدف ایجاد تفرقه بین امت اسلامی طراحی شده
  • جهان اسلام آماده تحقق حذف رژیم جعلی صهیونیستی است
  • اسرائیل: به دنبال تشدید تنش با ایران نیستیم
  • رژیم صهیونیستی نمی‌تواند مسلمانان را ناتوان کند
  • پاسخ کوبنده و دشمن شکن سپاه قلوب ملت ایران و امت اسلام را شاد کرد
  • حمایت و مشارکت مردمی گنبد فولادین پدافندی و بازدارندگی در مقابل دشمن است