Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@07:17:23 GMT

قیمت مسکن مهر پردیس ۱۵۰ میلیون تومان کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۵۹۸۴۳

قیمت مسکن مهر پردیس ۱۵۰ میلیون تومان کاهش یافت

رویداد۲۴ کاهش قیمت دلار بازار پر تقاضا و پر از دلال مسکن مهر شهر پردیس را تحت تاثیر مثبت قرار داده است. تا پیش از ریزش نرخ دلار واحد‌های مسکن مهر آماده سکونت در فاز‌های متعدد پردیس با قیمت‌های بعضا بالای یک میلیارد تومان خرید و فروش می‌شد.

به‌عنوان مثال در فاز ۹ جدید قیمت یک واحد مسکونی با تمام امکانات ۹۵۰ تا یک میلیارد تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فاز ۱۱ قیمت واحد‌های کوزو نیز بین ۹۰۰ تا ۹۵۰ میلیون تومان بود. در فاز ۸ نیز واحد‌های ۱۰۵ تا ۱۲۰ متر مربعی با قیمت بین ۹۵۰ تا یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان (واحد تکمیل شده و به اصطلاح فول) خرید و فروش می‌شد.

این در حالی است که طی دو هفته اخیر و با ریزش قیمت دلار و سایر ارزها، بازار مسکن مهر شهر پردیس تحت تاثیر مثبتی برای مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. بر این اساس واحد‌های مسکن مهر فاز ۸ بیشترین کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند. در این فاز کاهش قیمت حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده است.

در فاز ۱۱ (کوزو) واحد‌های آماده سکونت (ضامن کلید و کلید تحویل) بین ۷۵۰ تا ۸۲۰ میلیون تومان در فایل فروش قرار گرفته است. در فاز ۹ جدید نیز کاهش قیمت حدود ۱۰۰ میلیون تومان بوده است. ناگفته نماند یکی از دلایل افزایش‌های نجومی قیمت مسکن مهر پردیس فعالیت دلالان این شهر است. دلالانی که گفته می‌شود برخی از آن‌ها ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ واحد مسکن مهر را در اختیار دارند.

به‌نظر می‌رسد تداوم کاهش قیمت دلار بیشترین تاثیر را در بازار مسکن شهر‌های جدید به‌خصوص پردیس خواهد گذاشت. گرچه کارشناسان اقتصادی بر تاثیرگذاری این روند بر بازار مسکن کشور تأکید می‌کنند، اما با توجه به وضعیت این بخش (افزایش شدید قیمت مصالح ساختمانی) در کوتاه مدت نباید منتظر ریزش قیمت‌ها در کلانشهر‌ها از جمله تهران باشیم. عدم تناسب عرضه و تقاضا در شهر‌های بزرگ نیز دلیلی برای سرعت کم کاهش قیمت مسکن به شمار می‌رود. منبع: تسنیم لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مسکن مهر مسکن قیمت سکه میلیون تومان کاهش قیمت مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۵۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: این واحدهای مسکونی براساس تفاهم نامه همکاری با وزارت راه و شهرسازی ، سپاه پاسداران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیران نیک‌اندیش ساخته شد.

حمید باسره افزود: زیربنای هر یک از واحدهای مسکونی 50 متر مربع، و در همه شهرستان های استان پراکنده است.

بیشتر بخوانید؛ هرمزگان رتبه نخست کشور در طرح نهضت ملی مسکن

وی گفت: برای ساخت این واحدهای مددجویی 311 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟
  • اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها به ۴۸۸ هزار واحد رسید
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  •  واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
  • روند قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • محل تامین بودجه واحد‌های مسکن مهر اعلام شد
  • خریدوفروش غیرقانونی امتیاز مسکن ملی با نرخ‌های نجومی