Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای حل اختلاف استان اصفهان از آزادی ۱۰۷۷ زندانی در شورای حل اختلاف استان اصفهان در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

سید محمد موسویان در گفتگو با میزان با اشاره به آزادی ۱۰۷۷ زندانی در شورای حل اختلاف استان اصفهان در شش ماهه اول سال جاری، گفت: باتلاش و همت و پیگیری‌های اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف حوزه‌های قضایی استان اصفهان در شش ماهه اول سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۰۷۷ نفر از زندان آزاد و به جامعه و آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد ۱۶۴۹ فقره پرونده در شش ماهه اول سال جاری به شعب ویژه زندان ارجاع گردیده است که تعداد ۱۶۳۴ فقره پرونده نیز مختومه گردیده است و تعداد ۱۰۴۹ فقره نیز به مصالحه رسیده است که بالغ بر ۱۹/۶۴% از پرونده‌های مختومه نیز با صلح و سازش توسط این شعب مختومه شده است.

موسویان تاکید کرد: در سال جدید با همت و تلاش مجددانه پرسنل خدوم و پرتلاش شورا‌های حل اختلاف در استان اصفهان شاهد آزادی هر چه بیشتر زندانیان از زندان‌ها باشیم تا ضمن بازگرداندن آن‌ها به جامعه، خانواده‌های آنان نیز از مشکلات و عواقب آن نیز رهایی یابند.

بیشتر بخوانید: آزادی ۸۰۸ زندانی با اجرای طرح غربالگری در زندان‌های گلستان


انتهای پیام/

برچسب ها: رییس شورای حل اختلاف استان اصفهان آزادی زندانیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آزادی زندانیان شورای حل اختلاف استان اصفهان شش ماهه اول سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، جریان آب ساعت یک بامداد امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین به اصفهان رسید و زیر پل‌های تاریخی این شهر جاری شد.

خروجی سد زاینده‌رود با هدف توزیع سومین نوبت آب برای آبیاری اراضی کشاورزی شرق اصفهان از عصر روز سه‌شنبه افزایش یافت.

هنوز مشخص نیست که آب قرار است چند روز برای اراضی کشاورزی اصفهان رهاسازی شود و جریان آب در شهر اصفهان ادامه داشته باشد.

در این ارتباط احمدرضا صادقی سرپرست معاونت حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان به خبرنگار مهر گفت که تعداد روز و حجم رهاسازی آب طی جلساتی با نمایندگان کشاورزان و مسؤولان استانداری در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

ذخیره سد زاینده‌رود روز گذشته ۳۸۳ میلیون مترمکعب و میانگین بارش‌ها در ایستگاه (چلگرد) سرشاخه اصلی حوضه زاینده رود یکهزار و ۲۰ میلیمتر اعلام شد.

پیش از این در سال زراعی امسال ۲ نوبت آب برای اراضی کشاورزی شرق و غرب اصفهان توزیع شد. نخستین نوبت از رهاسازی آب برای کشت پاییزه کشاورزان شرق و غرب اصفهان ۲۰ آبان ۱۴۰۲ به مدت ۱۷ روز انجام شد و دومین نوبت از سوم فروردین ماه امسال به مدت ۱۲ روز (تا ۱۵ فروردین) آب در زاینده رود اصفهان و کانال‌های کشاورزی شرق و غرب جریان داشت.

به گفته مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، آبان سال گذشته بین ۳۸ هزار تا ۴۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی در حوضه زاینده‌رود زیر کشت غلات رفته است.

نرسیدن یا کم‌رسیدن آب به برخی کانال‌های کشاورزی در دومین نوبت توزیع آن، سبب خساراتی به کشت کشاورزان شرق و غرب اصفهان شده است.

کد خبر 6081628

دیگر خبرها

  • زندگی در اصفهان جاری است
  • (تصاویر) زندگی در اصفهان جاری است
  • دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه معرفی شد
  • زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
  • آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی