Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: برگزاری کلاس‌های تعلیم آیین نامه رانندگی برابر آخرین مصوبه اجباری نیست و این کلاس‌ها اختیاری است.

به گزارش برنا؛ سردار هادیانفر گفت: اگر آموزشگاهی الزام به طی کردن کلاس آیین نامه به هنرجویان داشته باشد حتما تخلف است و با آنان برخورد می‌شود.

او با بیان اینکه تاکنون هیچ گزارش تخلفی ارائه نشده است، ادامه داد: آنچه برای تعلیم رانندگی الزامی است کلاس‌های مهارتی آموزش رانندگی در طی ۱۰ جلسه است که آن هم شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهور ناجا درخصوص آزمون عملی رانندگی خاطرنشان کرد: در این بخش نیز ابلاغ کردیم که باید آزمون عملی به صورت تک تک از هنرجویان گرفته شود آن هم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی که الزامی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیین نامه پلیس راهور برنا کلاس رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مراد صحرایی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: پس از ۱۲ سال از تصویب سند تحول بنیادین، نخستین آیین نامه برای اجرای این سند یعنی بخش مهارت آموزی دانش آموزان تصویب شد. این آیین نامه در ۱۰ ماده به تصویب هیات دولت رسید. بر این اساس تا ۵ سال آینده، ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود و تعداد دانش آموزان در رشته‌های مهارتی در هنرستان به نیمی از دانش آموزان کل کشور می‌رسد. این عدد الان ۳۹ درصد است.

وی همچنین گفت: موضوع تغییر تقویم آموزشی که مصوبه دولت است در قالب یک طرح تصویب شده و در حال بررسی است و هنوز قطعی نشده است.

کد خبر 6087385

دیگر خبرها

  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار بدون گواهینامه رانندگی می کنند/ فقط با ۵۷۰ هزار تومان گواهینامه بگیرید