Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@00:00:12 GMT

ارسلان مطهری بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۰۲۳۰

ارسلان مطهری بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا با برپایی یک نظرسنجی از کاربران خود خواست تا نسبت به انتخاب بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا اقدام کنند.

در این نظرسنجی، ارسلان مطهری مهاجم استقلال با مهاجمینی از جمله عبدالرزاق حمدالله از النصر، بغداد بونجاح از السد، ویلتون از الشارجه، المعز علی از الدحیل، ایگور سرگیف از پاختاکور و پدرو از شباب الاهلی به رقابت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت و با پایان این رأی گیری، مطهری با کسب ۵۲.۵۸ درصد آرا به عنوان بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد در حالیکه در سوی مقابل عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی النصر موفق شده بود ۴۴.۵۶ درصد آرا را به خود اختصاص بدهد.

نزدیک ترین فرد به این دو نفر، بغداد بونجاح مهاجم الجزایری السد بود که تنها ۱.۶۸ درصد از آرا را کسب کرد و اختلاف بسیار زیادی با مطهری و حمدالله داشت.

ارسلان مطهری در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲ گل برای آبی پوشان به ثمر رساند ولی حمدالله با ۷ گل بهترین گلزن این رقابت هاست.

سایت AFC در توضیح دلایل قرارگیری مطهری در این فهرست نوشته است: «امیر ارسلان مطهری بخشی از خط حمله جذاب استقلال است. او در اوایل سال ۲۰۲۰ از ذوب آهن به غول های تهرانی پیوست و در دومین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا د باخت ۲-۱ مقابل الاهلی عربستان در ماه فوریه گلزنی کرده بود.

مطهری که به عنوان بازیکن تعویضی در مقابل الشرطه عراق به میدان رفت، با گلزنی بازی را به تساوی ۱ – ۱ کشاند. این نتیجه صعود را به دست تیم ایرانی واگذار کرد و آنها با پیروزی ۳-۰ برابر الاهلی به دور بعدی صعود کردند.»

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1080831 برچسب‌ها ارسلان مطهری استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ارسلان مطهری استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا ارسلان مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا

سرو گیراسی عمکلردی باورنکردنی در فصل جاری بوندسلیگا داشته است.

طرفداری | سرو گیراسی، مهاجم اشتوتگارت برای دومین بار در فصل جاری برنده جایزه بهترین بازیکن ماه بوندسلیگا شد.

با اعلام وب سایت رسمی بوندسلیگا، سرو گیراسی با کسب اکثریت آرا و بالاتر از بازیکنانی چون الخاندرو گریمالدو، جمال موسیالا، هری کین و ژاوی سیمونز به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا انتخاب شد. این دومین بار در فصل جاری است که گیراسی این جایزه را کسب می کند. این مهاجم در 4 بازی بوندسلیگا در ماه مارس، پنج گل به ثمر رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد