Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:38:58 GMT

درگذشت امام‌جمعه موقت مشهداردهال و چند خبر کوتاه

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۰۶۲۶

درگذشت امام‌جمعه موقت مشهداردهال و چند خبر کوتاه

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمد عباسی امام‌جمعه موقت مشهداردهال و امام جماعت راتب آستان علی‌ابن محمد باقر (ع) که حدود ۲۶ سال توفیق اقامه نماز در این آستان مقدس را داشت، صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی که از بدو تاسیس نمازجمعه مشهداردهال در کسوت امام‌جمعه موقت نیز ایفای نقش می‌کرد، به دلیل ابتلا به سرطان روده و پس از تحمل رنج سه ساله این بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم عباسی اهل روستای بهار اردهال و از رزمندگان دفاع مقدس بود که در روستاهای منطقه اردهال و شهر کاشان نیز سخنرانی و اقامه نماز داشت.

***

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آسیب دیدن ۶ نفر در حادثه رانندگی در جاده برزک بین یک دستگاه سواری و مینی‌بوس خبر داد.

حسین ریاحی در این زمینه گفت: صبح امروز یک دستگاه پراید در حوالی روستای‌خنچه در جاده برزک با یک دستگاه مینی‌بوس برخورد کرده بود که با دریافت گزارش حادثه، بلافاصله کارشناسان اورژانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: پنج مصدوم حادثه از جمله یک مادر باردار برای تکمیل فرایند درمان به بیمارستان بهشتی کاشان انتقال یافتند و یک مصدوم نیز با توجه به جراحات سطحی در محل درمان شد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: راننده سواری که دچار صدمات شدیدی شده بود، در حال حاضر به حالت کما در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

برچسب‌ها حوادث رانندگی اصفهان کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث رانندگی اصفهان کاشان حوادث رانندگی اصفهان کاشان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جانباخته در برخورد دو دستگاه موتور سیکلت با پاترول

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، غلامعلی فخاری با اعلام این خبر افزود: در تماس مرکز اورژانس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC هلال‌احمر خبری مبنی بر برخورد دو دستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه نیسان پاترول در محور بایل به بندپی اعلام شد.

 غلامعلی فخاری افزود: بلافاصله ۱ تیم از نجاتگران هلال‌احمر متشکل از ۳ نفر با بکارگیری ۱ دستگاه خودروی امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

فخاری ادامه داد: این حادثه ۱ فوتی و ۲ مصدوم داشت که تیم اعزامی هلال‌احمر بعد از اقدامات اولیه پیش بیمارستانی مصدوم اول را به مرکز درمانی منتقل نموده و فوتی را به عوامل شهرداری و مصدوم دوم حادثه را جهت تکمیل مراحل درمانی به عوامل اورژانس حاضر در صحنه تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • اورژانس اردبیل در طرح سلامت نوروزی سه هزار و ۳۲۱ ماموریت انجام داد
  • واژگونی خودرو سواری در محور نیشابور به سبزوار منجر به فوت ۲ نفر شد
  • حادثه رانندگی در محور نیشابور- سبزوار با ۲ قربانی
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • ۸ مصدوم در حادثه رانندگی در محور سبزوار - شاهرود
  • یک جانباخته در برخورد دو دستگاه موتور سیکلت با پاترول
  • ارائه ۵۱۷ نفر خدمت به مصدومین حوادث ترافیکی نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان
  • سه سناریو درباره آینده صدیقی به عنوان امام جمعه پایتخت / او از فهرست مهمانان نوروزی رئیسی هم حذف شد؟