Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@05:24:48 GMT

ماجرای قتل کودک ۳ ساله در بستان آباد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۰۶۴۷

به گزارش فارس، بعد از پیدا شدن جسد بی جان امیرعلی ۳ ساله در داخل گونی در منطقه علی جان شهرستان بستان آباد توسط یک چوپان و شناسایی جسد توسط پدرامیرعلی، مردم شهرستان بستان آباد در فضای مجازی خواستار اشد مجازات قاتل این طفل سه ساله شدند.

پسر بچه ای به نام امیرعلی پاشایان حوالی ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۹ به هوای بازی به کوچه می رود، اما دیگر به خانه برنمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته خانواده امیرعلی، کل خانواده با کمک مردم در سطح شهرستان به جست و جوی کودک می پردازند. آنها حتی بیمارستان ها را نیز می گردند، اما کودک را نمی یابند.

جست و جو با کمک فضای مجازی

قضیه به همین جا ختم نشد، خانواده امیرعلی به کمک مردم شهرستان با انتشار عکس کودک در فضای مجازی خواستند تا به این خانواده در یافتنش کمک کنند.

خبر کوتاه بود و تلخ ...

به گفته همسایگان خانواده امیرعلی، شامگاه روز پنجشنبه، بیست و دوم آبان ۹۹ حوالی ساعت ۲۰ جسد در داخل گونی توسط یک چوبان در منطقه علیجان شهرستان بستان آباد پیدا شد و با ورود عوامل انتظامی مشخص شد پس از کشتن کودک جسد بی جان او در آن منطقه رها شده است.

مردم خواستار اشد مجازات قاتل هستند

بستان آبادی ها در فضای مجازی با اعلام انزجار خود از این عمل فجیح، خواستار اشد مجازات قاتل جهت عبرت آموزی شدند.

سه نفر بازداشت شدند و احساسات مردم را درک می کنیم

 بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب بستان آباد در جمع خبرنگاران در واکنش به خواسته مردم با اعلام اینکه در خصوص قتل دردناک امیر علی پاشاییان، سه نفر بازداشت و تحقیقات تخصصی توسط پلیس آگاهی و جنایی ادامه دارد گفت: دستگاه قضایی و انتظامی شهرستان عواطف و خواسته های عمومی مردم را در خصوص این حادثه دردناک درک می کند و با جدیت و قاطعیت برای شناسایی و مجازات عاملان آن، تلاش می کنند.

وی همچنین از مردم و شهروندان خواست، اخبار را از رسانه های موثق و سایت های خبری رسمی پیگیری نموده و از دامن زدن به شایعات و تحریک احساسات عمومی خودداری کنند.

طی سال ۹۹ چندین مورد قتل در نزاع دسته جمعی در شهرستان بستان آباد اتفاق افتاده است، که این موضوع برای شهرستان نگران کننده است.

منبع: الف

کلیدواژه: شهرستان بستان آباد فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ماجرای نامه امیرعلی نبویان به رائفی‌پور چه بود؟/نبویان: به رائفی‌پور ارادت دارم

امیرعلی نبویان که با برنامه شب‌های مافیا به محبوبیت رسید، در مصاحبه جدید خود به ارادتش به علی اکبر رائفی پور اشاره کرد و گفت که از او چیزهای زیادی یاد گرفته است. 

دیگر خبرها

  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • فیلم| ماجرای نامه امیرعلی نبویان به رائفی‌پور چه بود؟
  • فیلم| ماجرای نامه امیرعلی نبویان به رائفی‌پور چه بود؟/نبویان: به رائفی‌پور ارادت دارم
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد