Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@17:46:02 GMT

حضور اعضای تیم شاهین شهرداری در ایفمارک

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۰۷۷۵

حضور اعضای تیم شاهین شهرداری در ایفمارک

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که اردوی آماده سازی خود برای حضور در فصل جدید لیگ آزادگان را در تهران می گذرانند، امروز با حضور در ایفمارک تست کرونا دادند.

این آخرین تست کرونای اعضای تیم شاهین شهرداری قبل از آغاز فصل جدید لیگ آزادگان بود و شاگردان کمالوند فردا به بوشهر بازمی گردند تا تمریناتشان را در این شهر پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین شهرداری در هفته اول رقابت های لیگ آزادگان میزبان شهرداری آستارا است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه شاهین شهرداری لیگ آزادگان شاهین شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم

به گزارش "ورزش سه"، ایوب والی، کاپیتان ارزنده و سابق قرمز پوشان عصر روز سه‌شنبه به صورت سرزده در تمرین فولادی‌ها حضور پیدا کرد و باعث غافلگیری بازیکنان و اعضای کادرفنی و اجرایی شد.

کاپیتان سابق فولاد خوزستان که در نیم فصل رقابت‌ها لیگ برتر کفش‌های خود را آویخت و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، عصر امروز همراه با بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه در تمرین شاگردان عبدالله ویسی حضور یافت و با اعضای تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

والی که با حضور خود در محل تمرین روحیه فولادی‌ها را بالا برده بود، با اشاره به شرایط کنونی تیم گفت: بدون تردید اینکه تیم بزرگ فولاد خوزستان در رده‌های پایینی جدول رده‌بندی قرار داشته باشد و برای بقا در مسابقات تلاش کند، برای هیچ کدام از اعضای خانواده فولاد، پیشکسوتان و هواداران عزیز قابل قبول نیست. متاسفانه سلسله اتفاقاتی رخ داد که باعث شد شرایط فولاد به اینجا برسد اما الان زمان پرداختن به این مسائل نیست.

کاپیتان سابق فولاد خوزستان ادامه داد: در وضعیت کنونی وظیفه همه ما حمایت یکپارچه و پشتیبانی بدون تامل از تیم فولاد خوزستان است. ۶ بازی حساس و سخت پیش روی تیم قرار دارد و همه ما امید داریم تا در این مسابقات نتایج مطلوبی به دست بیاید و هواداران شریف و عزیزمان خوشحال شوند.

والی در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: امروز در محل تمرین فولاد با هم تیمی‌های سابق خودم دیدار و تجدید خاطرات کردیم؛ وقتی با آنها صحبت کردم متوجه شدم که یک عزم جدی برای جبران نتایج گذشته و خوشحال کردن هواداران دارند. انتظار همه فولادی‌ها این است که کل اعضای مجموعه همه توان و ظرفیت‌ خود را به کار بگیرند تا در شش مسابقه پایانی لیگ برتر امتیازات لازم جمع آوری شود و انشاالله با عبور از وضعیت کنونی بتوانیم در آینده‌ای نزدیک به دوران افتخارآفرینی برگردیم.

والی در پایان افزود: از همه هواداران عزیز می‌خواهم همچون گذشته پشت تیم باشند و در دیدارهای آینده با حضور در ورزشگاه و حمایت همه جانبه زمینه را برای موفقیت فولاد عزیزمان فراهم کند. قطعا وقتی همه کنار یکدیگر و متحد باشیم، قوی‌تر هستیم و ساده‌تر از پس حریفان برخواهیم آمد.

دیگر خبرها

  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو