Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@14:34:52 GMT

حمل‌ونقل عمومی بین‌شهری متوقف می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۰۷۸۳

حمل‌ونقل عمومی بین‌شهری متوقف می شود؟

محمد اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که در صورت اتخاذ تصمیم نهایی برای تعطیلی 2 هفته‌ای تهران  آیا برای حمل‌ونقل عمومی هم تصمیمی گرفته شده است و حرکت قطارها، اتوبوس و انجام پروازها به /  از تهران متوقف می‌شود یا خیر، گفت: وزارت بهداشت تاکنون تصمیمی درباره حمل و نقل عمومی بین شهری نداشته است و چیزی اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش طبق اعلام معاون درمان ستاد مقابله با کرونا موضوع تعطیلی 2 هفته‌ای استان تهران در‌ آستانه تأیید نهایی است و این به دلیل وضعیت بحرانی استان تهران است.

به گفته نادر توکلی به فارس، قفل کردن کامل مدنظر است، یعنی فقط  ارگان‌های امدادی و خدماتی ویژه اجازه فعالیت دارند، در نتیجه همه کارمندان و کارگران در صورت اتخاذ تصمیم نهایی تعطیل می‌شوند و فقط مشاغل گروه یک نظیر اورژانس، آتش‌نشانی، بیمارستان‌ها، فروشگاه‌های مایحتاج غذایی مردم می‌توانند فعالیت داشته باشند.

به گفته وی، براساس یک برنامه‌زیزی جامع، برنامه‌ریزی شده است تا اگر استان تهران 2 هفته تعطیل شد، مردم به مسافرت نروند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این دو شهر تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان سیستان و بلوچستان، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت عصر امروز (چهارشنبه) به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

همچنین، بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان سراوان، فعالیت آموزشی مدارس شیفت عصر در تمام مقاطع تحصیلی امروز به صورت غیرحضوری خواهد بود.

کد خبر 845162 منبع: تسنیم برچسب‌ها سيل خبر مهم مدیریت بحران مدرسه و مدارس دانش آموز

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • ارتقای کیفیت زندگی شهری به کمک رشد هوشمند
  • برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • کاهش مشکلات خدمات حوزه حمل‌ونقل با استفاده از هوش مصنوعی