Web Analytics Made Easy - Statcounter

نجاتی با اشاره به اینکه وضعیت ساعت کاری ادارات و تعطیلی مدارس شهرستان‌های اهواز، کارون و مسجدسیمان در روز (شنبه ۲۴ آبان) گفت ساعت کاری ادارات این سه شهرستان فردا از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ و مدارس نیز طبق اعلام قبلی تعطیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا نجاتی» عصر امروز (جمعه 23 آبان) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت کاری ادارات و بانک‌های اهواز، مسجدسلیمان و کارون فردا (شنبه ۲۴ آبان) از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تصریح کرد: در خصوص ساعت کاری ادارات و بانک‌های این سه شهرستان فردا شنبه در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تصمیم گیری و اطلاعات لازم به مردم داده می‌شود.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه مدارس و مهدکودک ها در شهرستان‌های اهواز، مسجدسلیمان و کارون طبق اعلام قبلی فردا (شنبه ۲۴ آبان) تعطیل خواهد بود افزود: در خصوص تداوم یا توقف تعطیلی مدارس و مهدکودک‌های این سه شهرستان فردا در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تصمیم‌گیری می‌شود و مراتب به اطلاع دانش‌آموزان و مردم عزیز این شهرستان‌ها خواهد رسید.

 

نجاتی با بیان اینکه در سایر شهرستان‌ها فرایند آموزش حضوری اختیاری و یا آموزش به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد همچنان در دستور کار قرار دارد یاد آور شد: هر گونه تصمیمی از سوی ستاد استانی کرونا در خصوص تعطیلی مدارس به منزله توقف فرایند آموزش مجازی و در بستر شبکه شاد نیست.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: ساعت کاری ادارات ستاد کرونا رضا نجاتی ساعت کاری ادارات تعطیلی مدارس ستاد استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ساعت ادارات در فصل گرما

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر گفت: براساس مصوبه هیات وزیران ادارات باید در ساعات کاری مصارف خود را ۳۰ درصد و پس از پایان ساعات کاری ۶۰ درصد کاهش دهند که با نصب کنتور‌های هوشمند مصرف برق ادارات کنترل پذیر می‌شود.

به گزارش برنا، از آنجا که تعیین و تنظیم ساعات کار ادارات در اختیار هیات وزیران است، با اخذ موافقت دولت، ساعات کارت ادارات در فاصله ١٥ خرداد تا ١٥ شهریور از ساعت ٦ صبح تا ١٣ خواهد بود.

دیگر خبرها

  • گاز برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • تعطیلی مدارس این شهرها و استان ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین
  • همه مدارس هرمزگان فردا (سه شنبه) تعطیل شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت فردا و پس فردا
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها قطعی شد | خبر مهم یک نماینده درباره کاهش ساعت کاری ادارات
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها قطعی شد؟
  • کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت/ پنجشنبه‌‌ها تعطیل شد
  • کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت/ پنج شنبه‌ها تعطیل شد
  • تغییر ساعت ادارات در فصل گرما