Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:02:47 GMT

میلاد محمدی و 9 واکنش دفاعی موفق (آمار)

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۶۱۶۰۲

دراگان اسکوچیچ از 4 هافبک در بخش میانی زمین مقابل بوسنی بهره برده بود، تا جلوتر از خط دفاعی سه نفره، خط دوم دفاعی تیم ملی پس از مهاجمین باشند.

به گزارش "ورزش سه"، این خط با صادق محرمی به عنوان وینگر راست، میلاد محمدی در سمت چپ و نوراللهی و حاج صفی تشکیل شده بود.

 

میلاد محمدی؛ 9 واکنش دفاعی موفق


یکی از شاخص ترین بازیکنان تیم ملی ایران مقابل بوسنی میلاد محمدی بود که در بخش دفاعی به حریف اجازه خودنمایی نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیشتر از سه هافبک دیگر لمس توپ داشت و با 5 قطع توپ و 4  تکل، مهره بسیار مهمی در ترکیب 11 نفره تیم ملی بود.

 

 

احمد نوراللهی؛ هافبک میانی تخریبی با 7 واکنش دفاعی


نوراللهی مقابل بوسنی یکی از بهترین های تیم ملی به خصوص در از تدفاعی بود. او 49 بار لمس توپ داشت و سه تکل موفق که یکی از آنها به زیبایی و دقت هر  چه تمام تر، توپ را از مهاجم بوسنی بدون اینکه خطایی کند، گرفت. هافبک ملی پوش پرسپولیس همچنین با 4 بار قطع توپ بازیکنان بوسنی، نقش مهمی در نمایش دفاعی و خراب کردن بازی حریف داشت.

 

 

 

حاج صفی؛ صد و دوازدهمین بازی ملی کاپیتان


صد و دوازدهمین بازی ملی حاج صفی درخشان نبود. او که حالا چند سالی می‌شود که از پست دفاع چپ جدا شده و در بخش میانی زمین بازی می‌کند، علاوه بر شرکت در کارهای دفاعی، وظیفه ایجاد خلاقیت و ارسال پاس های کلیدی به مهاجمین تیم را در دیدار برابر بوسنی برعهده داشت. نمایش دفاعی ایران و فرصت کمی که حاج صفی برای ارسال توپ به دست می‌آورد، باعث شده آمار خیلی خوبی در بخش میانی زمین به نام او ثبت نشود ولی او هم با یک تکل و یک قطع توپ یکی از مهره هایی بود که در مجموع توانست در پیروزی 2 بر صفر مقابل بوسنی وظایف دفاعی خود را انجام دهد.

 

 

صادق محرمی؛ بیشترین خطای متحمل شده


مدافع ملی پوش دیناموزاگرب مقابل بوسنی در فاز هجوحی خیلی خوب نبود ولی در دفاع یکی از بازیکنان خوب زمین بود و 2 تکل و سه قطع توپ به نامش ثبت شد. این بازیکن همچنین سه بار بازیکنان حریف را مجبور به خطا کرد، تا از این طریق هم فشار را از روی هم تیمی‌های بردارد و هم مالکیت توپ را به تیم ملی ایران بدهد.

 

 

میلاد تنها بازیکنِ میانی که کامل بازی کرد


در نیمه دوم اسکوچیچ از امید نورافکن به جای حاج صفی در ترکیب اصلی استفاده کرد و احمد نوراللهی هم جای خودش را به سعید عزت اللهی داد. صادق محرمی دیگر بازیکن تعویضی زمین در بخش میانی بود و سیامک نعمتی در دقایقی از بازی جای او را گرفت.

تیم ملی ایران دینامو زاگرب صادق محرمی احمد نورالهی تراکتور احسان حاج صفی میلاد محمدی پرسپولیس تهران کرواسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران دینامو زاگرب صادق محرمی احمد نورالهی تراکتور احسان حاج صفی میلاد محمدی پرسپولیس تهران کرواسی بخش میانی مقابل بوسنی میلاد محمدی صادق محرمی حاج صفی قطع توپ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روز‌ها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آن‌ها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در سال‌های گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه ۱۳۶۰ به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری