Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز اطلاع رسانی پلیس راه فاتب از بارش برف و ممنوعیت تردد برای خودرو‌های لاستیک صاف و فاقد زنجیر چرخ در محور تهران-شمال خبر داد.

به گزارش برنا؛ مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فاتباعلام کرد: بارش اولین برف پاییزی که از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷:۱۰ مابین تونل ۱۵ و ۱۶ سطح راه محور تهران- شمال را سفید پوش کرد، پلیس راه فاتب را مجبور به این کرد که از ابتدای مسیر ضمن کنترل دقیق خودرو‌ها از تردد آن دسته از خودرو‌هایی که لاستیک صاف دارند و فاقد زنجیر چرخ هستند جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بلافاصله اکیپ‌های راهداری جهت تیغه زنی و نمک پاشی هماهنگ شد، که خوشبختانه بدون هیچ گونه مسدودیت و یا محدودیت محور باز شد و تردد انجام می‌گیرد.   لازم به ذکر است؛ با توجه به تجربه یکساله در این محور جدید و شرایط خاص آن به ویژه از تونل ۱۳ به بعد طرح زمستانی پلیس راه فاتب در این محور و آمادگی کامل راهداری و سایر دستگاه‌های کمک رسان (هلال احمر - اورژانس - آتش نشانی و امداد خودرو و ..) از ابتدای آبان ماه با تشکیل جلسه مشترک کلید خورده و در هر شرایطی از آمادگی کامل جهت خدمت رسانی برخوردارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تردد در محورهای شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک در محور هراز سنگین است

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای استان افزود: در حال حاضر تردد در محور هراز مسیر دوطرفه سنگین است.

وی اظهار کرد: تردد در دیگر محورهای استان شامل کندوان، سوادکوه، کیاسر و کناره به صورت عادی و روان جریان دارد و از نظر جوی نیز مداخله خاصی در استان مشاهده نمی‌شود.

کد خبر 6084979

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • ترافیک در محور هراز سنگین است