Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا ویروس خوزستان گفت: روز شنبه ۲۴ آبان ماه در خصوص تداوم یا توقف تعطیلی مدارس اهواز، مسجدسلیمان و کارون تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رضا نجاتی عصر امروز جمعه بیست و سوم آبان ماه جاری در خصوص وضعیت تداوم تعطیلی مدارس در سه شهرستان وضعیت قرمز کرونایی خوزستان اظهار کرد: مدارس و مهدکودک ها در شهرستان های اهواز، مسجدسلیمان و کارون طبق اعلام قبلی فردا شنبه ۲۴ آبان ماه تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در خصوص تداوم یا توقف تعطیلی مدارس و مهدکودک های این سه شهرستان نیز فردا در ستاد استانی مدیریت کرونا ویروس تصمیم‌گیری خواهد شد و مراتب به اطلاع دانش‌آموزان و مردم این شهرستان ها خواهد رسید.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا ویروس خوزستان افزود: در سایر شهرستان ها فرآیند آموزش حضوری اختیاری و یا آموزش به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد همچنان در دستور کار قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس وزارت آموزش و پرورش وزارت بهداشت سخنگو استانداری خوزستان برنا خوزستان کرونا ویروس ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس ستاد مقابله با کرونا خوزستان تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۱۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بهنام اسماعیلی با اشاره به انتشار نامه‌ای در فضای مجازی با موضوع توقف توزیع شیر در شهرستان فارسان، گفت: با توجه به مشکوک شدن مدیران دو آموزشگاه در شهرستان فارسان نسبت به کیفیت شیر، توزیع شیر در آن منطقه به صورت موقت متوقف شد تا مسئولان بررسی‌های لازم را انجام دهند.
وی ادامه داد: طبق دستوالعمل‌های نظارت‌های بهداشتی و کنترل کیفی شامل خط تولید تا محصول نهایی، شیر مدارس قبل از خروج از کارخانه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد، نمونه برداری، بررسی و سپس توزیع می‌شود.
رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز بر فرآیند حمل شیر تا توزیع در مدارس نظارت مستمر دارند و مربیان بهداشت و مدیران مدارس نیز در نهایت قبل از توزیع کیفیت شیر را بررسی می‌کنند.
اسماعیلی افزود: در تمام نقاط استان فرآیند توزیع شیر همچنان ادامه دارد و از امروز نیز توزیع شیر در شهرستان فارسان از سر گرفته شد.
وی ادامه داد: تا کنون هیچ مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع شده بین دانش آموزان مطلوب است.

دیگر خبرها

  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی استان امیدوارکننده است
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش های پراکنده و وزش باد در برخی مناطق خوزستان