Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، حجت الاسلام روح اله ایمانی گفت: تاکنون ۴ نفر در ارتباط با این حادثه فجیع دستگیر شده و تحت بازجویی قرار گرفته اند.

آخرین جزئیات حادثه قتل پسربچه 4 ساله

وی افزود: هنوز علت و انگیزه اصلی این قتل مشخص نشده و در صورت مشخص شدن ابعاد تازه‌ای از این اتفاق، اطلاع رسانی خواهد شد.

بازپرس دادسرای بستان آباد با بیان اینکه دستگاه قضایی احساسات عمومی را در رابطه با این حادثه درک می‌کند، گفت: مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار را فقط از صداوسیما و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری 3 مظنون در ارتباط با مرگ پسر بچه بستان آبادی

فرمانده انتظامی بستان آباد با اشاره به پیدا شدن جسد پسربچه ۴ ساله بستان آبادی گفت: ۳ مظنون در ارتباط با مرگ این پسر بچه دستگیر شدند.

سرهنگ محمدعلی نایب زاده افزود: خبر گم شدن این پسر بچه به نام امیرعلی پاشایان حدود ۳ روز پیش در شهرستان بستان‌آباد پیچیده بود و در این میان عوامل انتظامی تلاش خود را برای پیدا کردن این بچه آغاز کردند.

وی با بیان اینکه با تلاش پلیس دیروز جسد بی جان این پسر بچه در حوالی «علیجان‌چایی» پیدا شد، اظهار کرد: تحقیقات در خصوص علت این حادثه توسط مراجع قضایی و انتظامی این شهرستان ادامه دارد

قتل هولناک پسر 4 ساله در بستان آباد

حوادث رکنا: جسد بی جان امیرعلی چهار ساله که در یکی از محله های بستان آباد گم شده بود، در کنار یک رودخانه پیدا شد.

با پیدا شدن جسد امیرعلی چهارساله اهل بستان آباد که صبح سه شنبه مقابل خانه شان ناپدید شده بود، تمام امید خانواده اوبرای بازگشت او به آغوش خانواده اش نقش برآب شد.

امیرعلی جلوی در خانه شان ربوده شد

صبح سه شنبه بود که مادر امیرعلی جلوی در حیاط خانه ایستاد تا دختر هشت ساله اش به نام مهشید که برای خرید سبزی بیرون از خانه رفته بود برگردد.

امیرعلی هم در کوچه مشغول بازی شد و همان موقع یکی از همسایه ها مقابل در خانه امیرعلی، مشغول حرف زدن با مادر امیرعلی شد.

چند دقیقه بعد مادر امیرعلی به کوچه سرک کشید و متوجه شد که خبری از پسرش نیست. وقتی محله های اطراف را گشتند و ردی از پسرک پیدا نشد، موضوع را سریع به پلیس اطلاع دادند.

دوربین های مدار بسته اطراف خانه امیرعلی بررسی شد. اما به دلیل مه آلود بودن هوا تصویر روشنی به دست نمی داد.

جسد امیرعلی پیدا شد

غروب روز پنجشنبه در حالی که بیش از دو روز از گم شدن امیرعلی می گذشت، جسد مثله شده پسر چهار ساله در حالی که در یک گونی کنار رودخانه در روستای ارجان آذربایجان شرقی رها شده بود کشف شد.خانواده امیرعلی که ساکن بستان آباد هستند،جسد را شناسایی کردند. روستای محل کشف جسد، در نزدیکی بستان آباد است.

گفته می شود یک چوپان جسد امیرعلی را دیده بوده است. خبرهای محلی حاکی از آن است که قاتل امیرعلی یک جوان معتاد است که شناسایی شده اما متواری است.

این در حالی است که خانواده امیرعلی اعلام کردند هیچ کدورت و دشمنی با کسی نداشته اند

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار جسد پلیس جسد پلیس مثله شده قاتل معتاد اخبار حوادث مقتول پرونده قتل دستگیر شد یک زن زن همسایه اخبار آذربایجان شرقی حوادث بستان آباد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران فیلم مرد تجاوز زن دختر تلگرام تهران عجیب بستان آباد پسر بچه پیدا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طاق‌بستان برای هموفیلی‌ها قرمز شد

طاق‌بستان همزمان با روز بین‌المللی هموفیلی، امروز ۲۸ فروردین‌ماه به رنگ قرمز درآمد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، آثار باستانی طاق‌بستان، بلوار طاق‌بستان و پل قوسی لب‌آب شهر کرمانشاه همزمان با ۱۷ آوریل، روز جهانی هموفیلی به رنگ قرمز، نماد این بیماری درآمد.

همزمان با روز جهانی هموفیلی و جهت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی از این بیماری، نمادهای شهری در دنیا تغییر رنگ می‌دهند که طاق‌بستان نیز در این مسؤولیت اجتماعی به درخواست انجمن بیماران هموفیلی کرمانشاه به همت شهرداری و میراث فرهنگی، همراه شد.

گفتنی است، روز جهانی بیماران هموفیلی از سال ۱۹۸۹ از سوی فدراسیون جهانی هموفیلی به منظور بالا بردن سطح آگاهی در مورد هموفیلی یا اختلال خونریزی و به احترام «فرانک اسکنابل»، مؤسس این سازمان در روز تولد او نام‌گذاری شده است.

کد خبر 745206

دیگر خبرها

  • پیام اسرای فلسطینی از «سلاخ‌خانه» اسرائیل برای اعراب و جهان
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • تراکم جمعتی تهران به ۱۴۰ نفر در هکتار رسید
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • ببینید | چالش حقیقت امیرعلی نبویان در ستاره‌بازی؛از اشک برای دختر اوین رفته تا راز تقلب بزرگ در پدرخوانده
  • انتقاد فرماندار بستان آباد ازوضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی دام
  • طاق‌بستان برای هموفیلی‌ها قرمز شد
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان