Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فاتب اعلام کرد: بارش اولین برف پاییزی که از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷:۱۰ مابین تونل ۱۵ و ۱۶ سطح راه محور تهران- شمال را سفید پوش کرد، پلیس راه فاتب را مجبور به این کرد که از ابتدای مسیر ضمن کنترل دقیق خودرو‌ها از تردد آن دسته از خودرو‌هایی که لاستیک صاف دارند و فاقد زنجیر چرخ هستند جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بلافاصله اکیپ‌های راهداری جهت تیغه زنی و نمک پاشی هماهنگ شد، که خوشبختانه بدون هیچ گونه مسدودیت و یا محدودیت محور باز شد و تردد انجام می‌گیرد.  

لازم به ذکر است؛ با توجه به تجربه یکساله در این محور جدید و شرایط خاص آن به ویژه از تونل ۱۳ به بعد طرح زمستانی پلیس راه فاتب در این محور و آمادگی کامل راهداری و سایر دستگاه‌های کمک رسان (هلال احمر - اورژانس - آتش نشانی و امداد خودرو و ..) از ابتدای آبان ماه با تشکیل جلسه مشترک کلید خورده و در هر شرایطی از آمادگی کامل جهت خدمت رسانی برخوردارند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در اکثر محورهای استان کردستان هستیم.

وی افزود: همچنین محورهای خرم‌آباد - پلدختر، بمپور - بهشت‌آباد، دلگان - بمپور، فنوج - کتیچ، چاهان - زرآباد، نیکشهر - چابهار، فیروزآباد - بمپور، دلگان - زهکلوت، قصرقند - نیکشهر، مهرستان - سوران، مهرستان - ایرانشهر، مهرستان - سرباز، رودبار - ایرانشهر، مظفرآباد، آبسردوئیه و بیژن‌آباد مسدود است.

همچنین، بر اساس اعلام پلیس راه کشور، با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور امروز و فردا از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر برای انجام عملیات نصب توری بسته شد.

هموطنان در این ساعات می‌توانند از آزادراه تهران - شمال تردد کنند.

کد خبر 845973 منبع: مهر برچسب‌ها چالوس آزاد راه تهران - شمال محدوديت تردد خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها آب و هوا - ایران

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند