Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احمد مددی در خصوص حل و فصل شدن پرونده وینفرد شفر اظهار داشت: این مربی حدود ۲ سال پرونده خود را پیگیری کرد و در نهایت پنجره باشگاه را بست. از بدو ورودم به باشگاه با یک برنامه ریزی دقیق اولویت ها را بررسی کردیم که یکی از آنها پرونده شفر بود.

وی افزود: شفر سخت ترین راه ممکن را پیش پای ما گذاشت چون انتقال پول به حسابی در کشور کرواسی بسیار سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من حتی از طریق واتس آپ از او خواستم مسیر ساده تری را انتخاب کند و مثلا پولش را از طریق دبی بگیرد ولی او همکاری نکرد. وکیل او هم مدعی بود حساب ما فقط همین حساب در کرواسی است  و ما هم مجبور بودیم این کار را انجام بدهیم.

سرپرست باشگاه استقلال یادآور شد: ما مرتب اضطراب داشتیم که آیا پول به حساب شفر نشسته یا خیر. ما واقعا روزهای سختی را در مورد آقای شفر گذراندیم و اذیت شدیم.

مددی در خصوص ماجرای استراماچونی عنوان کرد: ما هنوز این نفس تازه پنجره باز را حس نکردیم که متاسفانه شکایت استراماچونی و دستیارانش، عمر دانسی، مارکو کیسر و سباستین لتو به باشگاه رسید. باشگاه استقلال به مبلغ یک میلیون پانصد و پنج هزار یورو محکوم شده و البته ما تا پایان آبان فرصت داریم درخواست گرندز رای کنیم. در تلاش هستیم این پرونده میلیون یورویی را که سنگین است تامین کنیم. در حال برنامه ریزی هستیم تا لایحه ای بنویسیم و در دادگاه عالی ورزش رای را بشکنیم.

وی در خصوص اینکه آیا شانسی دارند یا خیر گفت: از روزی که رای آمد تماس های متعددی گرفتیم حتی با نفراتی که قبلا در استقلال بودند تماس گرفتم. واقعا حق این مربی این رقم نیست. با توجه به اینکه او مدعی است به استقلال علاقه دارد تصور می کردیم خیلی بهتر عمل کند اما در عمل دیدید که در نهایت اولیت مربیان خارجی پول است پول است و پول!

سرپرست باشگاه استقلال که با برنامه چهار چهار دو رادیو جوان صحبت می کرد در خصوص اینکه احمد سعادتمند چندی پیش گفته بود برای تخفیف گرفتن راهی ایتالیا شده است گفت: من چه عرض کنم!؟ دلیل سفر هر چه بود منجر به خروجی برای استقلال نشد. از حالا باید برای شکستن این رای در دادگاه علی ورزش تلاش کنیم.

مددی در خصوص اینکه اگر ماجرای پادووانی جدی نگرفته شود ممکن است  استقلال با دردسر بزرگی مواجه شود اظهار داشت: متاسفانه یک حادثه ورزشی برای او اتفاق افتاد. او بازیکن با اخلاقی بود، در گذشته تلاش شد پرونده او به خیر منجر شود و در کمیته وضعیت فیفا هم ۱۰۰ هزار یورو جریمه شدیم. ما با این رقم مشکلی نداشتیم ولی خود این بازیکن رقم را نپذیرفت. او به دادگاه CAS شکایت کرده است.

وی ادامه داد: او خواستار ۹ میلیون یورو شده که به هیچ وجه این رقم پذیرفتنی نیست. الان در شرایط تعیین داور هستیم ولی در تلاش هستیم به هر شکل ممکن پرونده را به سود خودمان تمام کنیم. وقتی فیفا رای اولیه داده قطعا همه چیز را بررسی کرده است. او به نظر من خارج از قوانین ورزشی عمل کرده و ظاهرا یادش رفته در میادین ورزشی مصدوم شده است.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه هر روز در رسانه ها یک نفر برای مدیرعاملی استقلال مطرح می شود و آیا این موضوع روی عملکرد وی تاثیر منفی دارد یا خیر گفت: من هم گاها این اسامی را می بینم و می شنوم. به شخصه از این افراد و تصمیمی که اتخاذ می شود اطلاعی ندارم چون هدفم خدمت به استقلال است. تا زمانی که باشم به خدمت ادامه می دهم و این حواشی و مطرح شدن اسامی مدیرعاملی روی من اثر ندارد. سعی می کنم طوری کار کنم که هر وقت هوادار اسم من را می شنود به نیکی از من یاد کند.

مددی در خصوص اینکه احمد سعادتمند هر روز در صفحه مجازی خود وعده می دهد و اینکه آیا این موضوعات برای استقلال ایجاد حاشیه نمی کند گفت: کاملا این موضوع درست است. حاشیه برای تیمی مثل استقلال سم است. حالا که استقلال به آرامش رسیده و از من تا  تمام هیات مدیره در تلاش هستند که چالش ها را کم کنند، هر اظهار نظری زیبنده استقلال نیست. هر کسی که استقلال را دوست دارد باید مقداری خوددار عمل کند.

وی در پاسخ به این سوال که اگ روزی از استقلال جدا شود همین کارها را انجام می دهد گفت: اگر روزی از استقلال جدا شوم من را در فضای رسانه نمی‌بینید که در مورد استقلال حاشیه ایجاد کنم. مطمئنا غیر از این که خوب بگویم مطمئنا چیزی نخواهید دید.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص حضور ۲ بازیکن نوجوانان در تمرینات این تیم گفت: نگاه ما به استقلال سال بعد و سالهای بعد است. در این چند روزه با هماهنگی کادر فنی نسبت به جذب و به کارگیری بازیکنان ۱۶ تا ۱۹ سال اقدام کردم و قراردادهایی منعقد شده و قطعا از این افراد در آینده بیشتر خواهید شنید.

مددی در خصوص عدم دعوت ووریا غفوری به تیم ملی و اینکه که شایعه شده دعوت نشدن وی فوتبالی نبوده است گفت: من چنین عقیده‌ای ندارم. غفوری یکی از بهترین های ایران در سمت راست است. البته در این پست ترافیک زیاد داریم که  اتفاقا خیلی از آنها لژیونر هستند. من با شناختی که از این بازیکن داریم مطمئنا او سمت راست تیم ملی را خواهد گرفت، البته ما این موضوع را پیگیری می کنیم. این اتفاقی هم که برای این دوره افتاده سلیقه یک مربی است و مطمئنا با توجه به فاصله باقی مانده تا رقابت های جام جهانی در آزمون سرمربی تیم ملی سربلند بیرون خواهد آمد.

۲۵۵ ۲۵۲

کد خبر 1455143

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر بیستم سرپرست باشگاه استقلال مددی در خصوص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۶۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی در مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران گفت: شروع امروز ما با یک حرکت بزرگ انجام شد و خصوص‌سازی سرخابی‌ها با عنایت و حمایت دولت انجام شد و امیدوارم راه خصوصی‌سازی ورزش با حمایت همگان انجام شود. واگذاری سرخابی‌ها در راستای حکمرانی ورزش است و به دنبال این هستیم تا وزارت ورزش خود را از سطح اجرایی دور کند و به مرحله نظارت برسیم.

او ادامه داد: برگزاری این مراسم حاصل زحمت دست‌اندرکاران و همکارانم در وزارت ورزش و فدراسیون‌های ورزشی بود و امیدوارم با برگزاری این مراسم در معرفی ظرفیت‌های ورزش قهرمانی بهره ببریم. از شبکه ورزش برای برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم.

هاشمی افزود: مجموعه ورزش کشور در یک حرکت هماهنگ این افتخارات را کسب کرده‌اند و ضمن حفظ توان رقابتی، اقداماتی را برای تحول مسائل ورزش کشور در نظر گرفتیم و تلاش ما بر این است تا پایان این دولت، برخی از این مشکلات را برطرف کنیم.

او افزود: در بخش تحول زیرساخت‌های ورزشی، موفق شدیم جلسه شورای عالی ورزش را با حضور رئیس جمهور برگزار کنیم و یکی از مشکلات، پروژه‌های نیمه‌تمام بود و با کمک سازمان برنامه و بودجه، ۳۴۲۸ پروژه شناسایی شدند و قرار شد پروژه جدیدی را آغاز نکنیم تا پروژه‌های نیمه تمام به ثمر برسد. ۷ هزار میلیارد برای تکمیل این پروژه‌ها پیش بینی شده است. نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد صورت گرفته است.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص برنامه این وزارت‌خانه برای تجهیز مجموعه ورزشی آزادی گفت: توانستیم برای این مجموعه ۱۲۰۰ میلیارد بودجه در نظر بگیریم و احداث مجموعه بین‌المللی تهران در دستور کار قرار گرفته و اتفاقات خوبی رخ داده است و با استفاده از ظرفیت‌های پیمانکار‌های داخلی و خارجی، امیدوارم مجموعه‌ای را در شان ورزشکاران بسازیم.

هاشمی در خصوص روند طرح آمایش سرزمین گفت: این طرح در جلسه شورای عالی ورزش تصویب شد و قرار است تا ۴ ماه آینده کار‌های مربوطه‌اش انجام شود. یکی دیگر از مسائلی که مد نظر قرار گرفته، رسیدگی به مشکلات قهرمانان است که به عنوان یک محور اصلی در مجموعه ورزش کشور، در دستور کار قرار گرفته است. ما مطالبات دو سال گذشته قهرمانان را توانستیم پرداخت کنیم و برای باقی مانده مطالبات هم در مراسم تجلیل از قهرمانان کار‌های لازم را صورت خواهیم داد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: اصلاح طرح قانون سرباز قهرمان و طرح مشاغل ورزشکاران در دستور کار قرار گرفته است و با تصویب این قانون امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد. همچنین بحث شهرک مسکونی در کمیسیون‌های مختلف مجلس دارد بررسی می‌شود تا از این ظرفیت هم بهره ببریم.

هاشمی افزود: یکی دیگر از اولویت‌های ما، اصلاح ساختار اساس‌نامه حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان بود که تواستیم مقدار قابل توجهی از مقادیر را افزایش و زنده کنیم.

او خاطرنشان کرد: اصلاح اساس‌نامه فدراسیون ورزشی یکی دیگر از برنامه‌های ما است که هر فدراسیون باید اساس‌نامه تخصصی خود را داشته باشد تا اختیارات بیشتری به مجموعه فدراسیون داده شود.

هاشمی درخصوص حق پخش تلویزیونی گفت: در قانون برنامه هفتم، بحث حق پخش تلویزیونی است و داریم آیین‌نامه‌ای را تدوین می‌کنیم تا به تصویب برسد و بحث فیرپلی مالی را هم داریم پیگیری می‌کنیم و امیدوارم این آیین‌نامه تدوین شود و اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص توسعه و کمک به تجهیزات ورزشی فدراسیون‌ها گفت: کمک به تجهیزات ورزشی فدراسیون‌های ورزشی با کمک وزارت نفت دارد صورت می‌گیرد تا نوسازی را در این زمینه صورت دهیم. تقویت زیرساخت‌ها برای میزبانی رویداد‌ها و گسترش میزبانی در شهر‌های دیگر از اولویت‌های ما است.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص توسعه ورزش همگانی گفت: در تقویت و توسعه ورزش همگانی، ۹ دستگاهی که فعالیت ورزشی دارند، در برنامه و امور حضور دارند و در راستای این مساله، برنامه ملی پیشرفت ورزش کشور به تصویب رسید و امیدوارم تکلیف ورزش کشور را به طور کلی مشخص کنیم تا توسعه ورزش همگانی به عنوان یک اولویت پیش برود.


او درباره برنامه نظام جامع باشگاه‌داری گفت: نظام جامع باشگاه‌داری کارهایش انجام شده است و یکی از اولویت‌های ما بود و در دستور صحن مجلس قرار گرفته است. ما نزدیک به ۳۴ هزار باشگاه ورزشی در سراسر کشور داریم و این در اشتغال‌زایی می‌توانند کمک کنند. امیدوارم نظام تخصصی مشاغل ورزشی را با کمک دولت شکل دهیم و شاهد رشد و گسترش ورزش کشور باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص حفظ حریم و حرمت زنان سرزمین
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد